patnje jednog novog werthera.........

opsjedaju me zabrinjavajuće misli....

Moram priznati da se u zadnje vrijeme ne osjećam baš najbolje....
Nije da mi fizički nije dobro, a nebi se ni na izgled reklo da sam malo psihički "skrenuo". nut
Nije ništa takvo, samo me u posljednje vrijeme... kao da me opsjedaju sve cure s kojima sam bio na bilo kakav način.
Stalno mi se se nešto motaju po glavi, pa nemogu prestat razmišljat o njima.... Najprije mi dođe jedna u glavu, pa stalno razmišljam o njoj... o tome kako nam je bilo lijepo... što smo sve radili... pa mi odjenom skoči druga s kojoj nisam radio to što s ovom... pa treća zbog nekog drugog razloga... itd. itd. .... sve do jutro, i taman kad uspijem zaspat, stari me budi jel je vrijeme da radit razne poslove oko kuće...

A najbolja vijest u svemu tome... uopće, niti jednom, ma čak ni na trenutak ne pomislim na Nju. Zapravo jedino vrijeme kad se sjetim Nje je kad nešto pišem tu po blogu. No to je zato jel je ovaj blog posvećen Njoj, pisan je za Nju, i samo je o Njoj!

Eto... samo sam htio prenijeti te svoje opsesivne misli na blog.... možda pomogne....

I vjerujem da je glavni razlog što me je nedavno stara, dugogodišnja prijateljica odbila, objasnivši mi da ona u meni vidi samo prijetelja, i da nikada nebi mene mogla gledati kao dečka. namcor
A baš sam u zadnje vrijeme nekako ludio za njom. Al' dobro, cura je barem iskrena i odmah mi je rekla na čemu smo. Jest da sada misli da se nešto ljutim, jel od tada nismo nijednom izašli na kavu i izmijenili SMSove, a to je nešto što smo znali raditi, u zadnje vrijeme često. Ali vjerujte mi, nije to zbog toga što znam da ju ne zanimam kao dečko... ustvari.... možda čak i je, ali ipak.... ma ne, nije... to je tzato jel sam u zadnje vrijeme skroz zauzet nekim stvarima, i nemam baš previše vremena, a ni volje da sjedenje po kavama.... Jedino kad bih imao razloga vjerovati da bi nešto "urodilo plodom" iz sveg tog silnog zajedničkog druženja... e, onda bih možda našao malo vremena... naughty

Anyway... nešto mi se češće nameće u misli još jedna stara poznanica. Istina da ju nisam dugo vidio, ali čuli smo se i obećali neki sastanak negdje vani... Moram malo ispipat situaciju i vidit jel ima kakvog momka ili nešto....

Ali, postoji problem.... Naravno da postoji problem! Nebi to bio ja, Werther, da ne postoji neki problem!
Cura ima neku zajedničku povijest s jednim od mojih bližih prijatelja...
Mislim, po njezinim riječima nije tu nikad ništa bilo, ali on mi nešto pričao... A nekako mi ne zvuči istinito.... Budem ja to malo bolje raspitao kod nje, pa ako se ustanovi da bi mi nešto i mogli zajedno, izaći ću sa svime tom prijatelju, i suočit se s njime, reći mu kako stvari stoje... razumijet će... Zar ne?! Pa mora... Jel da? rolleyes

No, otom-potom!

Do daljnjega....

Werther

22.08.2007. u 04:41 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

patnje jednog novog werthera.........