patnje jednog novog werthera.........

štuc......... štuc.....

Dragi moji blogeri,
malo sam pijan sad, u ovom času u kojem vam pišem post, ali sam ju odlučio ipak napisati... ni sam ne znam zašto, ali koliko vidim, nemam baš gramatičkih grešaka.... znači da sam još koliko-toliko priseban... yeah, wright! nut

Latest update (wow, čak znam i na engleski pisat, yes )

sad se nedugo čuo s Njom... lijepo je da možemo još normalno komunicirati... kao ljudi....
Pisao sam joj i svakakve gluposti.... onakve kakve pišete kad barite cure (vi dečki znate na što mislim, a vjerojatno i vi cure, s obzirom da primate takve poruke) wink
Ali nekako mi je neobično da ih ona primi ravnodušno.... nakon svega šta je bilo?!?!?
A šta ćeš?! Takav je život!

Osjećam se da polako ulazim u godine u kojima već trebam imati neku ozbiljnu vezu, a ne samo usputno zajebavanje...
Ali tko zna, možda to samo alkohol progovara iz mene! Ipak su prošla 2 sata, petak 13. je, ja imam 1,2 promila u krvi (otprilike, nakon 1,6 promila fulam 30% slova), imam naljepljenu ne'akvu tetovažu na čelu, a sutra u 8 moram biti na faksu, što znači da sad moram pod tuš.... rolleyes

E da.... bio sam i poslao poruku bivšoj od prijatelja da se nađemo na kavi, da malo popričamo o životu... stvarno ne znam zašto sam to napravio... samo sam prolazio kraj njezine kuće...
al' fakat je cura simpatična i zgodna... yes

sad moram pod tuš skinut ovu "tetovažicu" s čela, da nebi profesori mislili da sam zbilja alkić!
javit ću vam nekad što je bilo sutradan.....

budite mi svi pozdravljeni!!!!!!!!

13.10.2006. u 02:07 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

patnje jednog novog werthera.........