ljubavne-sms-poruke

subota, 24.04.2010.

Ljubavne poruke

Tri želje
Imam 3 želje; 1- da te vidim, 2- da te poljubim, a ako se ove dve ispune neću stići do treće, jer ću umreti od sreće!

wolim tee
i kad jednom opet ti zatrebam ja tebi bicu tu samo reci da znam ljubaw osecam i nije nestala jos zelim te kao nekada...<3
Ludo te volim
U tihoj noci dok mjesec strepi sjeti se mene andjele lijepi,ne ljuti se sto ti pisem ja bez tebe tesko disem. I jos te molim ne ljuti se sto te LUDO VOLIM...riyadeee
Samo jos nocas
Samo jos nocas ostani tu i zagrli me nezno kao u snu,samo jos nocas ruku mi daj i tiho mi sapni da hoces sa mnom u raj!
ZIVOT JE PATNJA
ZIVOT JE PATNJA CUDNE SU MU STAZE,ALI NE DAJ DRUGIMA DA TE GAZE... KAD SI NESRETNA I KAD TI LOSE KRENE UVEK ZNAJ DA IMAS MENE...
Jedno srce
Jeno te srce u ovom gradu čeka, jedan osmijeh kao sijenka daleka, jedan je život pun tuge i boli, jedno je srce što te ludo voli...
Ljubav i Sjećanje
Ponekad jednostavno zaborevim sve, zaboravim da smo bili zajedno,da smo se smijeali i voljeli. A onda, sasvim slucajno, lice, pogled ili okret nekog slucajnog prolaznika podsjeti me na sve... sjetim se nasih dugih setnji, sjetim se naseg samo naseg mjeseca, mirisa tvoje kose, dubokog plavog jezera u tvojim ocima, sjetim se rastanka, sjetim se...pa me zaboli negdje duboko u meni i pitam se po ko zna koji put:"Da li te jos uvijek volim ili se sjecam? Da li je to ljubav ili sjecanje"?
VOLIM TE
Ljubavi moja jedina to ces mi uvek biti VOLECU TE celi zivot,to od drugi necu kriti.Ostacu zauvek tvoja DRUGI me taknuti nece,jer bez tebe ZIVOTE MOJ I MENI NEMA SRECE.Proslo je godina mnogo od kad me gledas sa NEBA,a ja te jos uvek VOLIM i tvoja mi LJUBAV TREBA.Svi oraznici i veselja bez tebe mi nista neznace,od kada ode ka nebu SRCE MI CVILI I PLACE.Ko kaze da ljubav izbledi ko kaze da godinama prestaje znajte ljudi da laze kog jednom iskreno zavolis u srcu ZAUVEK OSTAJE.
volim te!!
Tvoje oći plave boje ranile su srce moje a toj rani nema lijeka, ja te volim dovjeka

24.04.2010. u 04:18 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2010  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2010 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom blogu mozete pronaci ljubavne poruke za one koje volite a ne znate kako da im to napisete...
vlasnik:Emina Mujkic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr