Ljubav moja

srijeda, 28.06.2006.

Novi blog

Otvorila sam novi blog jerbo sam se zeznila kad sam rodici dala link bloga!! Sad cin procita nesto novo odma me zove pa se osjecam glupo ispovidat joj se! Dize mi to zivce. Ocu u miru pisat blog, a ne da se moram opravdavat i govorit zasto san nesto napisala! Tako me i maloprije zove i kaze kako nisan nista pisala vec dva tri dana, zamisli!! Bas me to iritira, a opet kako joj rec nemoj vise citat ili nemoj me vise pilat. Lakse je ovako, sakrit cu se i valjda me nece niko nac!!!

Jucer me sefica obradovala, idem na godisnji od 10 - 24.07. Jedva cekam. Jedan tjedan bi najradije nekuda na ljetovanje sa dragim. Pitat ce on svog prijatelja ima li kod njega mista, a ako ne, ja cu pokusat nesto na internetu naci! Eto, sad vas pozivam, ako neko ima apartmane na moru, neka mi se javi. Tila bi da odemo, da se maknemo od svih, da uzivamo zajedno, da nam bude lipo. Bas mi je jutros to i psihologica savjetovala. Je, bila sam malo kod nje pricat, dala mi je neke savjete za dalje i preporucila mi da odemo negdi par dana, da budemo nasamo. tako cemo i napraviti. Samo se nadam da cemo uspit naci stagod. Ustedili smo nesto love, skupljali smo cilu godinu u kasicu, i sad se kasica vec dobro napunila.. tako mozemo to sebi priustiti. Ocu se odmarat, uzivat, suncat...da uvatim malo preplanule boje... myspace

Trenutno sam u trazenju novog kupaceg. Nije bas da ima nekog izbora, a i ono sto mi se svidja je ili preveliko ili preskupo.

Eto, dragi moji...toliko za danasnji post. Neda mi se vise pisat.. idem malo sredjivati blog. Adio!!!

- 14:15 - Komentari (14) - Isprintaj - #