kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

na ovom blogu ja cu pisati o sebi, o ljudima koje volim i o životu opcenito. pricat cu vam kako je zivot sranje, kako ljubav boli, i pisat cu vam da je život divan i da je ljubav zakon. nemojte se ljutiti, ali to sam JA!











glitter-graphics.com


glitter-graphics.com



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

o meni...

zovem se: Mirna
živim: u zagrebu
godine: 13
volim: volim ja sve! ljubav, hranu (obozavam ribu i razne umake), vodu, prirodu, životinje (obožavam mladunce), mjuzu (rock, pop,rap,neki narodnjak), decke(one koji nisu glupi)...

pjesmice za dušu:

prosla sam pored tebe, s drugom si bio, i srce mi se odjednom ispunilo tugom. Okrenula sam se, vi ste zagrljeni bili.Srce mi se zaledilo jer ste se tada poljubili.Mislila sam da je to samo prijateljica tvoja, ali to je bila suparnica moja. Suze su mi tada potekle niz lice, jer to je djelo moje najbolje prijateljice.
* * * *

Najdrazi jedini prijatelju,uz ovu tihu i jesenju kisu, moji ti tanki i bljedi prsti,posljednje pismo pisu.

Ako mi slova nisu ljepa,oprosti ruci sto drhti,jer osjecam vec da tiho idem, k zadnjem casu smrti.

Ruke mi drhte,postaje hladno,moj zadnji dan ce brzo proci,i sad cu sama s tugom, u drugi kraj ko stranac poci.

Kada mi sretnes majku na putu, uruci joj topao pozdrav moj, i reci joj da sam sretna bila jel sam zivjela zivot svoj.

O, kad bi znao kako je tesko pozdrave slati posljednji put, kako je tesko reci ''ZBOGOM'', i poci na hladan, tamni put.

Mozda je bolje da sad odem nego da dode bjela zima, al svakako kad jednom odem, reci da sam svima oprostila.

Ako netko i pusti suzu, obrisi je s lica tog, i nedaj da itko zamnom place,niti da dode do groba mog.

Ne da,j jer nitko nije bio takav prijatelj kao ti, jer nitko nije pricao kao sto smo pricali mi.

Kraj pisma vec se blizi,na slova pade suza bjela. Tek sad mogu da kazem: ''JEDINO SAM TEBE VOLJELA!''

Ako te pita koji neznanac, zasto je na grobu igla tanka, reci: ''TU SNIVA PROPALO DJETINJSTVO I JEDNA NARKOMANKA!!!

četvrtak, 30.08.2007.

dali čokolada lječi sve?

pa, dok sam se oporavljala od ante-me-zarazio- sindroma, pojela sam cokolade u zaista neogranicenim kolicinama...jela sam slatko, pila kakao...i pomoglo mi je...sada mogu reci: ja sam Mirna, i vise ne patim od ante-me-zarazio sindroma.he-he. ipak, iako mi je cokolada pomogla da se izljecim, ona me navela i na jedno široko i dubokoumno razmisljanje...DALI ČOKOLADA LJECI SVE???odgovor sam pronasla, ali prije toga...1. s jedne strane, čokolada je ono što svima treba. ostavio te decko (ili ti njega), dobila si kulju,posvadala si se s frendicom...uglavnom,uvjek uzimas cokoladu.i pomaze nam, to je istina...nakon cokolade ti je bolje...

ali iak...2. s druge strane...recimo da si se izljecila, i da si izasla iz depre...cokolada ti je pomogla...ali onda, oblacis traperice i mucis se, mucis. pa stanes pred ogledalo...i zamalo se onesvjestis......jer sve sto vidis...je jedna velika cokoladna bomba (prijevod: ti)!!!i onda opet padnes u depru...jer si se malo popunila...

na kraju krajeva...ja vas pitam: LJECI LI COKOLADA SVE?



| komentari (0) | print | # | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.