< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Moja mala abeceda

A-arlen-best frendica
B-brod-lijepo mi je voziti se njime...
C-crna-omiljena boja
D-dopisivanje-volim se dopat...
E-end-kraj...dobro je,samo da nije kraj ljubavi...
F-fajt-joj grozno je kad se netko fajta...
G-glamur-e to mi se fakat sviđaa...
H-hakeri-jojjj grozno je kad se ubacuju drugima...ali takvim ljudima zavidim...
I-internet...sta bih ja bez njega???
J-jebi se-uzrečica koju stalno koristim...
K-kino-e lijepo je otic tamo...
L-sa L počinje moje ime...
LJ-ljubav...predivan osjecaj...
M-msn...stvar o kojoj sam gotovo ovisna...
O-osmijeh...ee no comment...hehe
P-pamet-hm...da...
R-rak-u horoskopu sam rak... :)
S-prezime tog decka...
T-Tomislav-decko kojeg volim najvise na svijetu
U-Umag-zivim u Umagu...
V-veza-sretna kao moja
Z-zauvijek-hehe

Blogachi koje ja posjecujem...

Arlen...

Zanimljivosti...ovo sam dugo trazila... pa... ako nekome treba...

Pogledaj na sat:
00:00 - puno te želi
01:01 - sviđaš mu se
02:02 - neće te nikad zaboraviti
03:03 - misli na tebe
04:04 - zaljubio se u tebe na prvi pogled
05:05 - ti si mu samo zabava
06:06 - voli tvoj osmijeh
07:07 - želi ti nešto reći, a ne može
08:08 - zaljubljen je
09:09 - želi biti s tobom
10:10 - voli tvoju kosu
11:11 - danas ti je sretan dan
12:12 - vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13 - pati zbog tebe
14:14 - čeka te sreća
15:15 - ljubomoran je
16:16 - nisi ga dostojna
17:17 - patit ćeš
18:18 - voli tvoje oči
19:19 - nešto krije
20:20 - uvijek te spominje
21:21 - opasnost
22:22 - sutra ćeš biti sretna
23:23 - hoće te samo iskoristiti

Brojevi na registraciji:
000 - spoj
111 - voli te
222 - vidjet ćete se
333 - srest ćeš ga
444 - vara te
555 - ostavit će te
666 - vraća ti se
777 - poruka
888 - duga ljubav
999 - iznenađenje

Glasajteeee

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

petak, 30.11.2007.

DA ZALUPIM VRATIMA I POBJEGNEM BEZ TRAGA...NIKAD MI LJUBAV NIJE MANJE ZNACILA ...MOJU SI SRECU U BOL PRETVORIO A TO MI NIJE TREBALO...

alo people...
evo mene...
nakon duzeg vremena..
zahvaljujem se na lijepih 25 komentara....
ispricavam se ako nekima nisam odgovarala..
morala sam ucit ...
i tako..
kod mene nema bas nista...
ono...
blize se praznici...
weee...
sad ce bozicni praznici...
shoppingiranjee...
al ja vam svejedno nemogu docekat ATP...
a on nece tako uskoro...
tek u 7 mjesecu ...cry
a tako sam zeljna one zabave...
i svega sto ide uz to...
tko je bio samnom zna...
tko ne,nemora ni znat... nut
kad ce vise prokleti ATP...
grrrr...
kupanje...
izlasci...
nema ucenja...
to mi je najdrazi tjedan u godiniii... =)
ovo mi je nekako zamorno...
ono...
ocjene...uci,strebaj...sto mozes vise...zbog prosjeka...
i svega... a ono opuštenje...radim sta me volja...
al nea veze...
i to ce doci...
tko ceka taj i doceka...
jelda?
hehe...
my love...
je super... cerekkiss
škola...
prosjek mi je za 5...
eto...
sad se vise manje radujem u iscekivanju bozica...
petak je...
ja danas htjela van...
al zamislite sta se desilo...
dosla stara...
i nije mi dala... bangheadbang
koja spika nemozete vjerovat...
hladno je Lea...
mrak je...
ono 17:00...
ja gledam... headbangbangtuzanlud
al sutra idem van...
da ne bi mozda cijeli vikend provela kuci...
ha ha...
sanjajjjjj... belj
a sada vam moram ispricat moj san...
ovako...
bila ja s frendicama u planetu...(diskoteka)
i nastupala dara bubamara...
i tamo prozvala ono goste...
koji kao mogu pjevat neke njene pjesme..
i pjesma je bila duet..
lazne ljubavi...
i prozove mene...
i trebalo je nekog decka..
i tamo mi rekli dara bubamara i neki jos koji rade tamo...
da je partner iznenađenje...
i ja dobro...
okrenem se..
da zapocnem duet...
i ja pocnem pjevat..
i trebao je izac partner...
i izađe on...(T)
i ja ono u soku...
kako cu ja pjevat s njim...
sva crvena..
a tad se nismo bas šljivili ono...
cao cao...
i to je to...
ja pjevam i pjevam...
i on pocne pjevat..
onako sređen...
i publika nam pljesce...
a mi se samo gledamo...
i pjevamo...
i kad je zavrsilo...
mi smo trebali ici skupa u publiku....
a mene bed..
necu ja s njim dole...
koj bed...
trcim ja kod frendica...
i dobro...
prezivim ja to...
i poslije zajebavaju njega...
zajebavaju mene...
i jos je zvala...
ja sam morala pjevat solo pjesmu...
i on solo...
koju god oce...
od bilo kojeg izvođača...
on je pjevao volim te od dade polumente...
a ja sam pjevala pjesmu reci gde smo mi od seke aleksic...
aaa...
onda sam otisla dole...
plesala,pjevala...pila...
i tako...
na kraju sam dosla doma oko 5...
i onda sam se probudila...crytuzan
a steta...
zbunjujuc ali lijep san... =)
ljudi idem sada..
ajdee...
pozdravi upuceni...:Tomyu,Arlen,Megy,Anđelinu,Petru,Lanu koja je u kazni cry,sve citatelje mog bloga...
sve koji me znaju i ne mrze... =)



| whispers of the past (13) | Print | x |

<< Arhiva >>

0