< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Moja mala abeceda

A-arlen-best frendica
B-brod-lijepo mi je voziti se njime...
C-crna-omiljena boja
D-dopisivanje-volim se dopat...
E-end-kraj...dobro je,samo da nije kraj ljubavi...
F-fajt-joj grozno je kad se netko fajta...
G-glamur-e to mi se fakat sviđaa...
H-hakeri-jojjj grozno je kad se ubacuju drugima...ali takvim ljudima zavidim...
I-internet...sta bih ja bez njega???
J-jebi se-uzrečica koju stalno koristim...
K-kino-e lijepo je otic tamo...
L-sa L počinje moje ime...
LJ-ljubav...predivan osjecaj...
M-msn...stvar o kojoj sam gotovo ovisna...
O-osmijeh...ee no comment...hehe
P-pamet-hm...da...
R-rak-u horoskopu sam rak... :)
S-prezime tog decka...
T-Tomislav-decko kojeg volim najvise na svijetu
U-Umag-zivim u Umagu...
V-veza-sretna kao moja
Z-zauvijek-hehe

Blogachi koje ja posjecujem...

Arlen...

Zanimljivosti...ovo sam dugo trazila... pa... ako nekome treba...

Pogledaj na sat:
00:00 - puno te želi
01:01 - sviđaš mu se
02:02 - neće te nikad zaboraviti
03:03 - misli na tebe
04:04 - zaljubio se u tebe na prvi pogled
05:05 - ti si mu samo zabava
06:06 - voli tvoj osmijeh
07:07 - želi ti nešto reći, a ne može
08:08 - zaljubljen je
09:09 - želi biti s tobom
10:10 - voli tvoju kosu
11:11 - danas ti je sretan dan
12:12 - vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13 - pati zbog tebe
14:14 - čeka te sreća
15:15 - ljubomoran je
16:16 - nisi ga dostojna
17:17 - patit ćeš
18:18 - voli tvoje oči
19:19 - nešto krije
20:20 - uvijek te spominje
21:21 - opasnost
22:22 - sutra ćeš biti sretna
23:23 - hoće te samo iskoristiti

Brojevi na registraciji:
000 - spoj
111 - voli te
222 - vidjet ćete se
333 - srest ćeš ga
444 - vara te
555 - ostavit će te
666 - vraća ti se
777 - poruka
888 - duga ljubav
999 - iznenađenje

Glasajteeee

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

srijeda, 21.11.2007.

GLAVOBOLJA OD VINA A NIGDJE ASPIRINA...SINOC BILA SAM S TOBOM PIJANA..NA PODU POSTELJINA U SOBI PUNOJ DIMA...SLIKA POZNATA....

hello people...
evo mene javljam se...
nakon 5 dana...
zahvaljujem na predivnih 40 komentarica...kiss
ja sam vam supeeeer danas...
3 mjeseca da...
khm...
necu napisat na blogu...
nemoraju svi znat...
ugl...
saljem veliku pusu jednoj osobi... cerekkiss
hehe...
to je prvo zas sam happy...
drugo...
Zvone Boban sutra dolazi u nasu skolu...
i ja dobila zadatak intervjuirat ga..
ja i moja frendica Ivana koju pozz...wave
zazelite mi srecu... za sutra... wink
khm dalje..
neznam zas sam happy...
mozda zbog...
a da...
sutra ne nosimo knjige...
i tako...
napisala bih ja tu svasta da ne citaju ucitelji...
pa ono...
rađe presutim neke stvari...
dalje...
omg...
dosadno...
neznam o cemu da pisem...
grrrr...headbangmad
bez inspiracije totalka...
javljam se samo da ne kazete da nisam nis pisala 5 dana...
danas nam razrednik rekao ocjene iz pov iz ispita...
i ja sam dobila 5 ili 4...
jos neznam ...
jojjjjjj...jedva cekam saznat ocjenu..
btw.moja Arlen je napravila novi blogachhh... =)
evo adrese...
http://arly.blog.hr
komajte joj puno puno..
kao sto komate i meni...
e Arlen...
kao plamen pamet palis...
haahhahahahahahahhahaha roflsmijeh
isseeee...
idem ja polako...
ne zelim da netko krepa citajuci moje gluposti...
bez smisla i inspiracije...
prelazim na pozzdrave...
pozz:Tomyakisscerek,Arlen,Anu,Anđelinu,Megy,Ivanu,Lanu,Petru,Petru s msna...
sve koje poznajem i ne mrzim ih ...
i obrnuto...



| whispers of the past (18) | Print | x |

<< Arhiva >>

0