< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Moja mala abeceda

A-arlen-best frendica
B-brod-lijepo mi je voziti se njime...
C-crna-omiljena boja
D-dopisivanje-volim se dopat...
E-end-kraj...dobro je,samo da nije kraj ljubavi...
F-fajt-joj grozno je kad se netko fajta...
G-glamur-e to mi se fakat sviđaa...
H-hakeri-jojjj grozno je kad se ubacuju drugima...ali takvim ljudima zavidim...
I-internet...sta bih ja bez njega???
J-jebi se-uzrečica koju stalno koristim...
K-kino-e lijepo je otic tamo...
L-sa L počinje moje ime...
LJ-ljubav...predivan osjecaj...
M-msn...stvar o kojoj sam gotovo ovisna...
O-osmijeh...ee no comment...hehe
P-pamet-hm...da...
R-rak-u horoskopu sam rak... :)
S-prezime tog decka...
T-Tomislav-decko kojeg volim najvise na svijetu
U-Umag-zivim u Umagu...
V-veza-sretna kao moja
Z-zauvijek-hehe

Blogachi koje ja posjecujem...

Arlen...

Zanimljivosti...ovo sam dugo trazila... pa... ako nekome treba...

Pogledaj na sat:
00:00 - puno te želi
01:01 - sviđaš mu se
02:02 - neće te nikad zaboraviti
03:03 - misli na tebe
04:04 - zaljubio se u tebe na prvi pogled
05:05 - ti si mu samo zabava
06:06 - voli tvoj osmijeh
07:07 - želi ti nešto reći, a ne može
08:08 - zaljubljen je
09:09 - želi biti s tobom
10:10 - voli tvoju kosu
11:11 - danas ti je sretan dan
12:12 - vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13 - pati zbog tebe
14:14 - čeka te sreća
15:15 - ljubomoran je
16:16 - nisi ga dostojna
17:17 - patit ćeš
18:18 - voli tvoje oči
19:19 - nešto krije
20:20 - uvijek te spominje
21:21 - opasnost
22:22 - sutra ćeš biti sretna
23:23 - hoće te samo iskoristiti

Brojevi na registraciji:
000 - spoj
111 - voli te
222 - vidjet ćete se
333 - srest ćeš ga
444 - vara te
555 - ostavit će te
666 - vraća ti se
777 - poruka
888 - duga ljubav
999 - iznenađenje

Glasajteeee

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

petak, 16.11.2007.

I PITAM SE DAL JE KASNO ZA NAS...BAR RECI MI DA ZNAM...ZA KOGA OVE SUZE PADAJU KAD TI NE CUJES...I SUMNJAM DA ME PAMTIS,DA MI IKAD IME SPOMENES...I KOME PRUZAM OVE RUKE KADA ZNAM DA NISI TU...U SOBI SAMA JA I LJUBAV...JER JOS SAMO IMAM NJEGA...

hallo people...
evo mene s novim postom...
nakon nekog vremena...
oporavljam se komentarima...
zadnje vrijeme nisam imala ni 5 komentara...
a sada...
do ovog trenutka kada pisem post...
ih imam 48...
za to mogu zahvaliti najvise Ani K....
Ana hvala ti punoo..
tu su i Arlen...i njoj puno hvala...jer se sjetila mog bloga...i ostavila dva komica...
i Karolina...
ona mi je ostavila jedan komic...
i njoj hvala...
sada prelazim na pravi postic...
koji vi,nadam se,volite citati...
ovako...
sada cu malo prokomentirati situacije ovih dana...
pa ovako...
Ana...frendica s kojom sam isla na tenis...
i bile smo si full dobre...
udaljile smo se nekako bile...
ono...
bilo bi samo ciao ciao...kako si i to je to...
a sada smo se valjda malo zblizile...
buduci da ce ona meni mozda doci na tenis...
trenirat ponovo...
ono...
puno si komentiramo preko bloga kao sto vidite...
eto...
i posto smo si sada opet dobre...
neznam sta da prokomentiram...
suuupeer... =) drago mi je...
jos cekam da Ana napravi msn...rolleyesrofl
khm...
o cemu da jos pisem...
a mene dere depra...
jos uvijek...
ali sam happy...
jer cu ga sutra vidjet...
jer iamo neko slikanje...
u klubu...
svi skupa...pa eto...valjda ce bit bolje...
fali mi...
ipak ga volim svim srcem...
samo da se pohvalim...
imala sam prekrasnu zadacnicu iz hrvatskog...
mogli smo pisat o cemu smo htjeli...
a ja sam izabrala ljubav...
i jedina dobila 5...
napisala sam sve zivo....
i s puno srca...
i inspiracije..
kad sam u depri...
imam inspiracije kao nikad...
a zadacnicu sam pisala na dan kad sam napisala prosli post...
a vi i sami znate...
da ja sve napisem na blogu...
jer mi je blog kao bijeg od stvarnosti....
kao dnevnik..
koji me ispunjuje...
nadam se da vam se sviđa...
sam se raspisala?
ili pak nisam?
a boo...
nema veze...
mogu ja jos malo...
e sta kazete da promijenim dizajn?
ajde...
idem...
pozdravi su upuceni: Tomyu,Arlen,Ani,Anđelini,Megy,Petri,Lani,
svima koji me znaju i ne mrze...kisswave



| whispers of the past (40) | Print | x |

<< Arhiva >>

0