najviše boli biti zaljubljen u krivu osobu......
Istina je i ja si ne mogu pomoći sama sebi govorim da nisam zaljubljena.
Sama sebi lažem kad znam što je istina
Istina je zaljubljena sam u njega i ne mogu si pomoći.
Nemojte me kriviti ljudi nisam ga ja htjela sam je došao.
Moram ga otjerati iz sebe sreću tamo neću naći.
Naći ću samo privid koji će trajati kratko i neću moći uživati u njoj jer znam što me slijedi, jer znam kakav je.
Tolika je zbrka u meni već bila prije nego što je on došao.
On je samo u zbrci napravio još veću zbrku.
Kad bih mogla prespavati sve ovo i probuditi se i da je sve kao što treba biti. Kad bih mogla.
Priznajem bojim se biti sama,ali još više bojim se njega

Odlazim,znam sve tvoje su riječi laž
Sumnja,moja sumnja ona je istinita. Zar ne?


From this pain I just can't disguise
It's gonna hurt but i'll have to say goodbye


najviše boli kada volite ono što ne smijete voljeti.
da li si ikada i ti volio ono što nisi smio?


MOJA PJESMA ZA....

Voliti nekoga je stvarno u kurcu
još kad ti ta osoba ne uzvrača...
još kad te ta osoba mrzi.....
a ti si stvarno zaluđena njime
i ne vidiš niti jednu njegovu manu
ništa...
Stvarno moraš biti u kurcu
kada voliš nekog kretena koji
ima više mana nego vrlina
I svi ti govore kako on ne valja
kako je lud kad ne vidi nista oko sebe.
A ti sama bez ikoga kraj tebe
da te utješi i plačeš i osjećaš
kako te ta ljubav ubija i
ne znaš šta ćeš sa sobom...
Jednostavno želis umrit
da prestane ta bol koja te polako
izjeda iznutra i polako gubiš mladost
i uzalud trošiš svoje suze na njega..
I ne moš se tome oduprijet
jer je tvoja ljubav toliko jaka veca i od Boga.
Al jednom u životu ce doć neko ko
ce ti donit radost i iz koga ćeš biti sretan
cili zivot.
Samo steta šta nije još došlo to vrime.
Al doci ce i ono pa ćes na sve zaboravit.
Ja ga volim i trenutno mi je sve u zivotu....


Tugo......


Reci mi gdje da odem tugo...
Osim boli ne poznajem nista drugo
Reci mi tugo,zasto ga jos volim...
Zasto jos za prosljoscu jadikujem i molim
Reci mi tugo
Gdje su ona vremena stara
Kad smo bili djeca....i sjedili na klupi na kraju grada...
Reci mi tugo
Koje ime ova bol nosi
Zasto moje srce za ljubav prosi
Reci mi tugo
Sapni mi gdje je on
Jel jos uvijek kao prije
jel se jos uvijekslatko smije
Reci mi tugo zasto jos uvijek ona laz ovako boli
KAD JE LAGAO DA ME VOLI................



DVOJICU???


Sanjala sam te,plakala u snu
jos uvijek nosim na srcu tu ranu.
Ako sam sretna s drugim
zasto te zovem dok sanjam
dali sam mu vijerna
ako tebi misli poklanjam?
Ili je to proslost,vodi me do tebe
da ispitam jos jednom sebe
da ne ponovim iste greske
da prodem oluje teske...

Sanjala sam te i za ruku drzala
da te poljubim-nisam izdrzala
O,Boze je li to tvoja ruka
stavljas me na jos muka
mijesaju se osjecaji moji,
volim njega a nedostaju mi dodiri tvoji....
kao da zivot nije granica
kad se lista i stara i nova stranica
moje je srce ludo i neshvatljivo,
dvojicu voli-nezamislivo.....





Zaboravi stvari koje je govorio,
Zapamti, otišao je…
Zaboravi njegov osmijeh, zaboravi njegov glas,
Zaboravi nježnost njegove kože,
Zaboravi način na koji te je čvrsto držao
Zapamti on je večeras s njom…
Zaboravi vrijeme koje je tako brzo prošlo,
Zaboravi ljubav koja je bila samo dio prošlosti,
Zaboravi da je rekao kako te nikada neće ostaviti
Zapamti da je otišao zauvijek !!!

Zaboravi njegovo ime, zaboravi njegovo lice,
Zaboravi njegove poljupce, njegov topli zagrljaj,
Zaboravi ljubav koju si jednom poznavala,
Zapamti da on sada ima novu osobu.
Zaboravi ga kada čuješ da puštaju vašu pjesmu,
Zapamti kako si plakala po cijele noći,
Zaboravi kako ste bliski jednom bili,
Zapamti da je on izabrao nju!
Zaboravi njegov hod,
Zaboravi način na koji je pričao




HvALa Ti*

i dalje smijem se...
ma koga zavaravam,
svi vec vide suze u mojim ocima°°
i kada vidim da sam sve srusila
sve sto je bilo,
ono neprocjenjivo,
ono sto se moze postici samo jednom u zivotu,
jednom i nikada vise*
..tada shvatim koliko sam pogrijesila,
-a nisam htjela=(*-
volim ga previse...*
previse...jer znaci mi vise od samog zivota°
previse,jer prvi put znam sto znaci
*voljeti*
previse...jer prvi put iskreno volim°
i nezelim ga povrijedit,
NIKADA**
jer nije zasluzio..
jer bio je tu kada mi je najvise trebao netko..
prijatelj*
koji me voli onakvu kakva jesam...
koji je uz mene bez obzira na sve moje pogreske°
i zahvalna sam na tome,
jAkO^*
i jos onda...taj zagrljaj*
najljepsi na svijetu: )
ljubav spaja=)
i tada nista vise nije vazno,
samo taj trenutak..
osjecaj sigurnosti°°
zelim da traje zauvijek.
i ruke...
prsti se ispreplicu...
igraju**
i taj pogled...
oci koje govore:
"sve ce bit uredu,nedam te nikome"=)*
I nezelim da sve to prestane...
jer to je
°^ONO^°
zbog cega se zivi..
i umire..



Ako ikad budes volio neku drugu,
onako kao sto sam ja tebe voljela,
pazi da je ne izgubis
kao sto sam ja tebe izgubila..
ali ako je izgubis nemoj
plakati kao sto sam ja plakala,
jer te suzama nisam vratila=(


Nemoj nikada nikome reci
da je postojala jedna mala...
Da je bila tvoja...
I sve ti dopustala...Sve ti dala...
Nemoj nikome nikada reci
da si otišao iz njenog života
kao tama...
Nemoj im priznati nikad
da je mala ostala sama...
Nemoj nikome nikada reci
da je plakala i patila...
Da si maloj znacio...
A nije te vratila...
Nemoj nikome nikada reci
da je ponos unistio sve...
Tko zna hoce li opet biti sretna...
Nemoj nikome reci...
Molim te...
Nemoj nikome nikada reci
Da mala je trebala te...
I da je mala bojala se
svega cega bojis se...
I kada gledas malu...
Ona gleda te...
I kada druge te zele...
Ona neda te...
Nemoj nikome nikada reci
da su ti govorili
da za tu malu nisi...
I nemoj im nikada reci
da su je pitali...
'Zaljubljena ti si?' .
Nemoj nikome nikada reci
Da im je morala reci NE...
Nemoj nikome nikada reci
da bio si joj sve...
I nemoj im reci
kako bile su teske noci te
kada si maloj ulazio u sne...
Kada je bila sigurna da
Trebaš je...
A ti si bio sretan,
Nisi znao za puteve tuge...


Kazu da oci mi se zacakle kad pricam o tebi,
o svemu onom sto smo bili i sto smo mogli bit.
Kazu da usta mi se razvuku u neki lagani osmjeh,
nekako sjetan i tuzan.
I mogu se zaljubljivat nakon tebe, doista mogu.
I jeli zaista bitno sto ih sve s tobom usporedjujem.
Jos cujem korake proslosti,kako u srcu,
idu u krug, tapkaju,
ne znaju kud bi sa sobom.
A ti, ti si moja proslost, sve ono sto sam nekad bila,
moj smijeh i moja suza.
Sada si samo sjecanje, samo toplina u grudima,
samo jeza koja me prodje kad me pogledas tim svojim ocima,
samo uzdah kad se sjetim tvojeg poljupca.
Ti lezis tu u svakoj mojoj biti, u svakom jutru,
ti si moja tajna zelja u svakoj paloj zvijezdi.
Samo ti...



Da budes sretna...da budes voljena...oduvijek samo to sam htio...
Da nekog volis..i taj netko da budem ja...
Ali to nikad nisam bio...
Od mene znam,ostat ce samo sjena...kad jednom kazes mu da,za sva vremena...
Kako cu zivjeti s tim...ako ti srecu pozelim,s njim..a volim te do bola..
Kojim cu putem do dna...to samo moja dusa zna..ranjena..napukla na pola..
Kako cu zivjeti s tim...ako ti srecu pozelim,s njim..a ja te volim vise..
Al vidim da nemam kud...da na mom srcu uzalud...tvoje ime pise...
Budi mi sretna..i ja cu usnama..osmjeh nakratko da vratim..
Vremena imam..zivot je predamnom...cijeli dan za tobom patim..
Od mene ostat ce znam...samo sjena..kad jednom kazes mu da,za sva vremena...
Kako cu zivjeti s tim...ako ti srecu pozelim,s njim..a volim te do bola..
Kojim cu putem do dna...to samo moja dusa zna..ranjena..napukla na pola..
Kako cu zivjeti s tim...ako ti srecu pozelim,s njim..a ja te volim vise..
Al vidim da nemam kud...da na mom srcu uzalud...tvoje ime pise...


Zaboravi ga...
Zaboravi njegovo ime
Zaboravi njegovo lice
Zaboravi njegove poljupce
Njegov topli zagrljaj
Zaboravi ljubav koju si
Jednom poznavala
Zapamti da on sada ima
Novu osobu.
Zaboravi kada cujes da
Pustaju vasu pjesmu
Zapamti kako si plakala po cijele noci
Zaboravi kako brzo proslo
Zaboravi ljubav koja je bila samo dio proslosti
Zaboravi da je rekao kako te nikada nece ostaviti
Zapamti da je otisao ZAUVIJEK!!!


Ako jedne noci,dok mjesec bude sjao,
osjetis lagani povjetarac na svom licu...
znaj da sam to ja...saljem ti svoj poljubac.
Ako ikad pomislis,da si sam....nisi
ja cu uvjek biti tu za tebe.
Ako ti nekad zatreba,neko da te voli...
znaj da bit cu tu...da ti dokazem da mi je stalo.
Ako slucajno trebas zagrljaj...samo trazi.
Ako jedne zvjezdane nocipogledas u nebo
znaj da i ja gledam i da zelim da sam uz tebe.
Ako slucajno cujes...da te volim
znaj da je istina, jer...ako slucajno ne postoji,
znaj da u realnosti ja sam zaista tu.


Strah

Jesam li ti priznala nekada
koliko se plasim tvog pogleda?
Bojim se da cu nestati
u dubini tvojih tamnih ociju
nemocna da pronadjem izlaz...
Jesam li ti nekada priznala
koliko se plasim tvog dodira?
Bojim se da cu,ako me taknes,
nosena krilima probudjenih osjecanja,
daleko,daleko odleteti
i necu imati snage da se vratim.
Jesam li ti nekada priznala
koliko se plasim tvog poljupca?
Bojim se da ce tvoje meke usne
zarom dodira svojih,
otopiti sve moje oklope
i da cu biti jos ranjivija,nemocnija...
Jesam li ti priznala nekada
koliko se plasim sebe?
Plasim se da ce me svi moji strahovi
naterati da pobegnem...
A onda cu biti nemocna
da zivim bez tebe!

Tvoj glas...
Dopusti mi da slušam tvoj glas,
u njemu cujem ljubav,
nadu i želju da me opet vidiš.

Predugo je prošlo od zadnjeg poljupca
i dodira.Od onda kad si me
ljubio nježno i govorio volim te.

Nedostaješ mi,zato mi
dopusti da slušam tvoj glas,
jer proci će i to vrijeme,
ostat ce samo uspomene
i sjećanje na tvoj glas.


TAMO GDJE LJUBAV UMIRE….


Ostali smo negdje na pola puta
Izmedu dva svermira
Izmedu pogleda i dodira
U beskrajima izmedu suza i
Osmjeha

Ostali smo prazna stranica iz
Price koja nikad nije dovrsena
Jos jedna suza ko kap rose u hladna
Svitanja
Jos jedna cigareta koja je sagorjela
Ostali smo stranci i lutalice
Oni koje putevi uvijek krivo odvode
Koji traze staze jedno do drugoga
A nalaze samo tragove od koraka
Ostali smo samo dva ugasla
Osmjeha
Samo malo prasine na putovima
Vremena
Samo dva kriza razapeta…
Ni za Boga,ni za covjeka….


4 u…..


Necu ti lagati
I reci da nikoga prije tebe
Nisam voljela…
Kada jesam…
I to cak previse…

Necu ti lagati
I reci da tebe dosad volim najvise….
Kad odgovor ni sama ne znam…
Jer sve je to bila ljubav….
Necu ti lagati da si prvi,
S kojim sam sretna…
Jer bilo je i drugih…
S kojima sam sretna bila….

Samo cu ti reci…da znas…

Da si prvi…kojeg je tako
Lako voljeti….

Prvi si s kojim sam pozeljela
Da ovo bude vjecno…
To do sada nikad nisam…
Nisam bila spremna na to…

Prvi si,s kojim zelim da ovo
….nikad ne prestane….


NATJERAJ ME DA TI VJERUJEM

Zašto mi se to događa
zašto tvoje riječi "Volim te"
kod mene ostavljaju takvu ravnodušnost.
Još miris alkohola je na meni
mirišem po tvojoj neiskrenosti
i tvom cilju da budeš manje vrijedan.
Svađa od sinoć još para
slike uspomena sa tobom.
Ne mogu je zaustaviti, tko zna
koliko je preostalo
da sve one lijepe slike ostanu
na tlu u komadićima.
Ne znam što se sa mnom događa,
možda nisam takva osoba
koja prelazi preko sitnica.
Ne želim se danas naći sa tobom
tvoje usne me još peku,
nisam sigurna da ti vjerujem,
ne znam da li da vjerujem tvojim riječima.
Otrov sumnje teče mojim venama
i mač iz tvojih ruku probada moje srce.
Nadam se da nećeš dopustiti da
od njega ostanu samo kapljice,
jer sinoć si rekao:
"Ti si meni sve"
Natjeraj me da ti vjerujem!!!



A sada malo bisera!!!!!


Ovo je najnoviji:
Romac:Kako se zovu stanovnici Dugog Rata??
-Dugoračići...lud

A malo i starijih:
Anamraija:Romac oćeš da te ja izdepiliram po sisama sa onim trakama??
Romac:Trakaj ti nekog drugog...zujo

Anamarija.Drpa me mrav...
Romac:Drpaj i ti njega...dead

Borna:Ljudi ovo mi vino ima okus po grožđu!!!!!!headbang

Romac(Anamariji):Al si se posvađala sa elektrodalmacijom????eek

Iva(Mariji):al si ti rođena na Božić???
Borna: A koji je to datum?????rofl

To su bile najjače a sada malo gluplje:
Borna(rjesavajući križaljku):Visoka žuta žita...
Anamarija:Pšenica??
Borna:to je naslov pjesme Dragutina Tadijanovića

Anamarija:Borna našto ti leto oko glave(gleda) ajme pa to ti je kosa...

Romac.Kad Anamarija i Borna izađu van dođe do kratkog spoja..

Romac:Kad Pere ide frizeru oko njega se čuje mmmeeeeeee

Romac:molim vas jedna pjesma za moju slijepu sestru-pogledaj kako drhtim....

Borna:Ne mogu ja u more boli me mozak,tj.drob ali pošto je mozak povezan sa drobom boli me i on....

Anamarija:Braču se diže na mene!!!!!

Dado:može li pjesma za moju sestru sa leukemijom-umirem majko...

Borna:ko je Tadiću otac??
Anamarija:a biće neki Tadić!!!!!!!!!!!!!!!!



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ZOMBIE

Another head hangs lowly,
Child is slowly taken.
And the violence caused such silence,
Who are we mistaken?

But you see, it's not me, it's not my family.
In your head, in your head they are fighting,
With their tanks and their bombs,
And their bombs and their guns.
In your head, in your head, they are crying...

In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, dou, dou, dou, dou, dou...

Another mother's breakin',
Heart is taking over.
When the vi'lence causes silence,
We must be mistaken.

It's the same old theme since nineteen-sixteen.
In your head, in your head they're still fighting,
With their tanks and their bombs,
And their bombs and their guns.
In your head, in your head, they are dying...

In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey. What's in your head,
In your head,
Zombie, zombie, zombie?
Hey, hey, hey, hey, oh, oh, oh,
Oh, oh, oh, oh, hey, oh, ya, ya-a...
Image Hosted by ImageShack.us




Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti žao, bit će ti žao
Što nisam tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.



Jednom kad usne
Ne budu htjele
U strancu utjehu tražiti,
Suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedino voljelo.



Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoća zaboli,
Hoćes li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti?



Bili smo jednom najbolji,
O nama su priče pričali.
I sad kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi.

Image Hosted by ImageShack.us



umbrella

Jay-Z:
Ahuh Ahuh (Yea Rihanna)
Ahuh Ahuh (Good girl gone bad)
Ahuh Ahuh (Take three... Action)
Ahuh Ahuh

No clouds in my storms
Let it rain
I hydroplane into fame (Eh eh)
Come'n down with the Dow Jones
When the clouds come we gone
We Rocafella (Eh eh)
She fly higher than weather
And she rocks it better
You know me
An anticipation for precipitation
stacks chips for the rainy day (Eh eh)
Jay, rain man is back with lil Ms. Sunshine
Rihanna where you at?


[VERSE 1]
You had my heart
and we'll never be world apart
Maybe in magazines
but you'll still be my star
Baby cause in the Dark
You can see shiny Cars
And that's when you need me there
With you I'll always share
Because

[CHORUS]
When the sun shines
We’ll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath
I'mma stick it out 'till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella
You can stand under my Umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh eh eh eh)

[VERSE 2]
These fancy things,
will never come in between
You're part of my entity
Here for Infinity
When the war has took it's part
When the world has dealt it's cards
If the hand is hard
[Umbrella lyrics on http://www.metrolyrics.com]


Together we'll mend your heart
Because ...

[CHORUS]
When the sun shines
We'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath
I'mma stick it out 'till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella
You can stand under my Umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh eh eh eh)

[BRIDGE]
You can run into my Arms
It's okay don't be alarmed
(Come into Me)
(There's no distance in between our love)
So Gonna let the rain pour
I'll be all you need and more
Because ...

[CHORUS]
When the sun shines
We'll shine Together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath
I'mma stick it out 'till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella
You can stand under my Umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh eh eh eh)

It's raining (raining)
Ooo baby it's raining
baby come into me
Come into me
It's raining (raining)
Ooo baby it's raining
You can always come into me
Come into me

***

Image Hosted by ImageShack.us



Lipoto moja,
za te ništa nova,
kad te život načme
i stegne ka kolut o' bačve

Lipoto moja,
ostala si virna ,
riči sa vinčanja,
jednom trenu krivog obećanja

nije tebi potriba
trpit takva čovika,
jel ti dođe da odletiš do mene

Lipoto moja, lipoto moja
Cili sam život čeka da pobigneš
iz njegovih dvora, lipoto moja
jel ti dođe da odletiš do mene

Lipoto moja
ne vridi kapi znoja,
o' masline sa poda
nikad pravog uja
ne iscidiš

nije tebi potriba
trpit takva čovika,
jel ti dođe da odletiš do mene

Lipoto moja, lipoto moja
Cili sam život čeka da pobigneš
Iz njegovih dvora, lipoto moja
Jedina svića šta ni sunca se ne stidi

Lipoto moja , lipoto moja
jel ti dođe da odletiš do mene

Image Hosted by ImageShack.us



ajme ,.......ajme.....Image Hosted by ImageShack.us


01:01:::voli te
02:02:::želi te poljubiti
03:03:::želi da budete zajedno
04:04:::pozvat ćete na spoj
05:05:::želi samo tebe
06:06:::crni dečko misli na tebe
07:07:::vara te
08:08:::mrzi te
09:09:::želi te samo za sebe
10:10:::smeđi dečko misli na tebe
11:11:::sviđaš mu se
12:12:::lud je za tobom
13:13:::sanja te
14:14:::ne može bez tebe
15:15:::voli tvoje oči
16:16:::ubrzo ćete prekinuti
17:17:::ti si mu jedina
18:18:::srest ćeš ga
19:19:::tajno te promatra
20:20:::ljubomoran je
21:21:::ima drugu
22:22:::dobit ćeš poruku
23:23:::želi te nazvati
24:24:::želi spavati s tobom

BORNINE NAJ PJESME:


1. ON JE VOLIO BRODOVE
Ona je gledala u brodove kako njenog dragog odvode
Do nekih dalekih hladnih i opasnih mora i obala
I nije voljela brodove jer oni njenog dragog odvode
Do nekih dalekih hladnih i opasnih mora i obala....

Tada bi plakala u samoci zeljela bi da joj se vrati
Zeljela bi da ga vidi i da ga opet ljubi cijelu noc...

On je volio brodove jer brodovi ga odvode
Do nekih dalekih toplih i opojnih mora i obala
Samo nekad bi ga brodovi odveli do obala
Gdje su daleka topla i opojna mora mirisala na nju...

Tada bi plakao u samoci zelio vi da joj se vrati
Zelio bi da je vidi i da je opet ljubi cijelu noc...


2.ONE BI HTJELE
Ulicama lutaju na oblacima nebom plove
Zamisljene zaljubljene gledaju u noc
I vjeruju u neke lijepe davne izgubljene snove
Vjeruju da prava ljubav jednom mora doc

I htjele bi da znaju kako
Htjele bi da znaju kamo
Odnose ih vjetrovi dok lebde nad nas

One bi htjele da im prides
Da im kazes nekoliko toplih rijeci
One bi htjele da ih ljubis
Njihovu tugu samo ljubav lijeci rijeci

Pomaknite se malo blize k njima one se tuzne
Poklonite im nasmijani svijet
Primaknite se malo blize k njima one su tuzne
A sanjaju smijeh
Aaaaaaaaaaaaaaaaaa.....


3.NOVEMBER RAIN
When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same

'Cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain

We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain

But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away

If we could take the time
to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain

Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you

Sometimes I need some time...on my
own
Sometimes I need some time...all alone
Everybody needs some time...
on their own
Don't you know you need some time...all alone

And when your fears subside
And shadows still remain
I know that you can love me
When there's no one left to blame
So never mind the darkness
We still can find a way
'Cause nothin' lasts forever
Even cold November rain

Don't ya think that you need somebody
Don't ya think that you need someone
Everybody needs somebody
You're not the only one
You're not the only one


4.IGRA BEZ GRANICA
Da se bar mogu probuditi u svijetu ljubavi
bez starih drugova i ovih nakaza sto su me stalno pratili
da te bar mogu poljubiti bez losih sjecanja na hladna proljeca
bez slike stradanja sto se bas na nas zalijepe

Ref.
Jer moj je zivot igra bez granica
umorna prica, trganje stranica
na kojim nista ne pise

Jer moj je zivot vjecito padanje
kad zbrojim poraze nista ne ostane
samo jos vucem navike
i sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi, kavu ti skuhati, u krevet donjeti
pa te poljubiti, al' toga nema i ne postoji
da se bar mogu zaljubiti u malu seljanku na nekom proplanku
gore u svemiru tako da dolje ne vidim


5.USNE VRELE VIŠNJE
Prijehavsi u Zagreb, zadovoljstva svega rad
na djevojku iz Hrvaca naletio sam tad
strijele mocne ljubavi pomracile mi um
na usne vrele visnje, nagonile na blud

Razmazio sam dragu, dao sam joj sve
kad eno nje na drugome,
e tu bijes me obuze
obezvrijedila mi logiku, oskvrnula mi trud
bez milosti me kurva nasukala na sprud

Rijec, dvije u hladu borova,
na kvarni vlaski ptih
razgovara sa bludnicom, i nije neki cin
no ono sto sam nacuo,
sledilo me svog
tek izdala me mala, draga srcu mom

Izgubio sam glavu, potegao noz
trg'o ga za kragnu, isjek'o ga skroz
vodjen slijepim bezumljem, sludio me bol
tek nije kuja zalud draga srcu mom

Rijesio da se branim,
da objasnim svoj grijeh
darovali mi robiju,
a nadu ni za tren
pa iako me proklela,
razorila mi dom
jos volim malu bestiju, dragu srcu mom......

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (34)
Rujan 2007 (22)
Kolovoz 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Opis bloga

Sve o nama i nasim prijateljima iz Nemire i okolice...
Kako provodimo vrime cime se bavimo i kako izgledamo...koga tracamo koga volimo a koga ne!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo nekih cool blogova:


Moja sekica

jedna suuper cura

Mony

Anna

jedan super blog

Moja seka-Iva

Gunserica

Monika**

Mare-Zadar

Kraljevi Splita

TrAnS_uNdErGrOuNd 13

Obala bjelokostiKristina

Lucija

Kike :)

Sebastijan

još jedna Monika

brojač od 10.10.2007.
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

users online










Život->Pička

O MENI:

Zovem se Borna,dolazim iz Omisa....
Rodena sam 25.06.1990g.
Neman nekih posebnih nadimaka moje frendice me zovu Boba(jer me braco tako zove)
Iman seku zove se Iva i ona ima svoj blog pa evo vam ga posjetite moju seku.........
ugl moja najfrendica je Anamary a iza nje su Andela i Mony....
A najfrienda ne smin imenovat....ali jako je dobra osoba....
Ja sam vam jako komplicirana i jako emotivna osoba....
MRZIM:lazljive ljude ali mogu oprostiti(jer sam i ja jednom takva bila ali nisam vise)......
mrzim ljude koji misli da su najsavrseniji i da se svit vrti samo oko njih...
OBOZAVAM:rekle bi moje prije jestinjami ali jako jako volim setnje uz plažu....i jednog malog lipog....
Volim:pisati pjesme,brzinu,aute(BMW-e) a najvise motore.....
SLUSAM:pa ugl sve ali najvise rock i to Azra,Zabranjeno pusenje,Gunse,Atomsko skloniste..volim poslusat i sentimentalne pjesme od kojih places.....
NAJDRAZE PJESME:usne vrele visnje,jugo 45,oci boje lavande,rostilj,Johnny,Krvava Meri....
U zivotu mi je na prvom mjestu moja obitelj pa karijera.....

e da ovo sam ja:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


boomp3.com
boomp3.com

evo malo slikica!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us TONČI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us OVO JE TAKO LUDO I JEBENO
Free Image Hosting at www.ImageShack.usMOJ ZGODNI RODAK
Free Image Hosting at www.ImageShack.usOPA MALI
Free Image Hosting at www.ImageShack.usOVO JE BILO NA JOHNNYEVOM RODENDANU
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us A OVAKO JE BILO NA MOTO PARTYU U 4 MJESECU....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-duje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-moj pape(prvi s leda)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-na ulazu(ovdje ja radim)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-ja,Andela,Dubravko i ekipa(ja s kapom od zada)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-Dujiću je dosadno
A OVAKO JE BILO NA MOTO VJENCANJU!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NEKAD DAVNO:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us NASA STARA EKIPA(roko,gabi,ivana,mateić,filip i josip)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us TROJE VELIČANSTVENIH(Stjepan,Krešo i ja)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us HaHa(Roko i Nevista)
Free Image Hosting at www.ImageShack.usOPET NJIH DVOJE
Free Image Hosting at www.ImageShack.usJA I MOJA NAJDRAŽA SEKICA

Pa evo jos slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us(bivsi 8.e na prvi maja)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us(ja)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us(moj ludi tata na cooperu-ma uopce mu ne pase)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us(najbolja marka auta na svitu)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us(MOJA NAJBOLJA PRIJA I NAJBOLJA RODICA NA SVITU!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us(JA I MOJA DRUGA SEKA)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us MOJA NAJDRAZA SLIKA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-tatino auto
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-a ovo je tatina mala
Free Image Hosting at www.ImageShack.us(moja luda prija i ja)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-ame vidi mi je
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-jaaaaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-ovo mi je tako slatko
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-svakodnevno na nasem repertuaru
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-v.t.n.n.s
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usRodak Tonči
Free Image Hosting at www.ImageShack.usStjepan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us opet on...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ja....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us brrrrmmmm
Free Image Hosting at www.ImageShack.us hihihihi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us psssst
Free Image Hosting at www.ImageShack.us moj voljeni gradic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us nova kuca u Nemiri
AGIĆI:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Andelko
Free Image Hosting at www.ImageShack.usBreca
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFifi
Free Image Hosting at www.ImageShack.usSiwilo
Free Image Hosting at www.ImageShack.usMime
Free Image Hosting at www.ImageShack.usJohnny
Free Image Hosting at www.ImageShack.usPere

četvrtak, 17.01.2008.

PRIJATELJU..........

-sjetis li s mene jos ponekad kad ti je tesko???
-pomislis li na mene kad se neka drufa kraj tebe smije???
-jeli ti fali moj smijeh i gluposti koje sam radila???
-ima li ti ko pruziti ruku prijateljstva kad pokleknes???
-jel imas novu ljubav???
-voli li te kao sto sam te voljela ja???
-bio si mi prijatelj i ljubav jedina....
-fali mi tvoje drustvo,tvoj glupi izraz lica i glasan smijeh...
-fale mi tvoje pjesme i nacin na koji sviras gitaru??
-pjevas li i njoj sada kao sto si znao meni???
-fali mi tvoj njezni zagrljaj,rijec utjehe kad sam tuzna...
-znao si svaku moju manu,svaki dio moga tijela,
voljela sam te neizmjerno puno...
-zasto smo se onako onog ruznog ponedjeljka rastali??
-zasto je morao biti POSLJEDNJI???
-zasto sada volis drugu???
-nemam vise snage za dalje,ne mogu bez tebe,
falis mi ti i sve sto si donosio sa sobom....
-sjecas li se prijatelju nase pjesme??
-i danas me cesto na tebe posjeti....
-cesto zaplacem kad cujem ove stihove:
Bili smo jednom najbolji
o nama su price pricali...
sad kad se sjetis htjela bi vrijeme vratiti
poslije mene su ti lade slomile bure i vjetrovi....
-da istina,nisam vise ona ista,
a nacin da te vratim ne mogu pronaci....
-hvala ti na onoj veceri kada smo stajali ispred moje kuce
satima....istina htjela sam te poljubiti al mi nisi dao...
-zato ti prijatelju poklanjam ovu pjesmu i zelim da mi oprostis...
-kazem ti jos ovo:Oprosti mi za sve,voljela bih
da smo opet skupa,bilo bi nam super,jer ja te jos uvik volim
i nosim u srcu....a volis li ti jos uvik mene???
HA??? ili si me zaboravio???



| ...šApNi mi... (19) | ...dA niTko nE čujE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.