Ljubav je smisao zivota

OPROŠTAJNO PISMO

Bila si mi sve
Ja jako volio sam te
Bila si mi voljena, bila si mi jedina
Ali ipak si me ostavila

Bio sam ti u srcu
Bio sam za tebe uvijek tu
Bio sam ti u snovima, upozno te s mojima
Ali ipak si me ostavila

Bili smo sretni
Bili smo jedno za drugo stvoreni
Bili smo se voljeli, sve zajedno dijelili
Ali si me ipak ostavila

Zašto ljubavi, pitao sam ju
A ona mi je odgovorila
Ljubavi nisam te dostojna
S drugim sam noći provodila

Rekao sam nije istina
Nikada mi nisi lagala
Ljubavi šta se dešava
Znaš da šutnja nište ne rješava

I rekla mi je
Od velike bolesti boluje
Rekla je da umire
Da bez mene svakako ostaje

I sad iznad njenog groba stojim
Zadnju molitvu za nju ja molim
Zadnju pjesmu za nju ja čitam
Svoje srce još više slamam

Ljubavi znaj uvijek ti
Ma gdje god bila uvijek ču te voljeti
Pjesme ču ti pisati
Iako mi duša za tobom pati

Zadnju ču suzu sada da ispustim
To ti je dokaz koliko te volim
Zadnjom suzom ču da te ispratim
I dva metra pod zemljom ču da te ostavim

26.10.2011. u 21:26 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2011  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2011 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi