< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Yep.Nope

dEsIgN bY: *...nEwIa...*

Wake me up inside!Wake me up inside!call my name and save me from the dark.Bid my blood to run before I come undone.Save me from the nothing I've become.Bring me to life!

Moj život, moji problemi, moji sretni trenutci, moj kutak :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
"Love is the slowest form of suicide"


"Nothing sweet about me":
~Gabriela
~Nadimci:Gabi, Ellie, Gljiva(tako me lucija zove), Gabula(tako me Ivana zove) itd..
~Godina:možemo zaokružit na 13???za 1 i pol mjesec ću ih i tak imat =)
~7. razred
~OŠ Marije Jurić Z.
~Glazbena škola
~klavir, 5. godina
~naj frendovi: Adriana, Ivana, Paula, Hana,L. Lara, Džaja, Marko, Hrvoje Š. i Hrvoje F.
~najdraže boje:narančasta, žuta, zelena, siva i ljubičasta

"I'm not punk, goth, alternative, or wathever.I'm just being ME"

~dodaj me:
msn:little_gabriela@hotmail.com

Ja volim...
romantične komedije
sve šareno
svoje kornjače Donatello i Đuro i svoga, hrčka koji je na žalost, preminuo..
mamu tatu,2 sestre i brata
snimat i intervjuirat osobe( idem na novinarsku )
glazbu, ona me usrećuje
udarit svog brata( samo u slučaju opasnosti..haha )
klavir
fotkanje prirode
one velike sunčane naočale s debelim okvirima
ljetooo
moree..OMG kako mi nedostajee
vaše komentare afkors!!! :D
mekić ili megić, kako god
čokicu
sladoleeedfino
moje frendove, bez njih bi život bio prazan
lassagnenjami
dečke..iako zasad nisam sigurna u kojem sam položaju
Svoju sobu, ona je moje utočište, zaklon, i sjajna je!!

Ja nevolim...
sve zeleno(jestivo) osim salata
ljude koji su stalno mrzovoljni, ja sam stalno vedra, osim kad sam na nekog ljutaburninmad
ljude koji se prave da su centar svijeta
kad mi Lara govori da sam plavuša, to me živcirarofl
cajkenamcorrolleyesheadbangmad
kad mi neko ode s msn-a, a ne kaže bok
neke cure
kad neko ogovara, pogotovo mene hehehe
i...nemrem se više sjetit hehehe
xD

"The best things in life are unseen.That's why we close our eyes when we kiss cry and dream."

"Najteže je biti nitko i ništa u očima onog tko tebi znači sve, ali život ide dalje i ne pita boli li ili ne!"

evo maljo sljikica:

evo adriane i mene na TZK u, ajme..blamaža..zubo
to su vam one štange i mi smo tam napravile stoj a ivna nas je slikala...ajmeee......bang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


" I'm going to tell your mom!!! "

Image Hosted by ImageShack.us

UBER FENSI ŠMENSI PIPLOVI KOJE ZNAM
+LARA

Moja best frendica iz glazbene.Zaaakonn je!!!ima jako "uber sexy cool" blog, njenim riječima..ma Lara je super!
+ADRI I IVANA
Ivana i ja smo prije bile naj frendice, al sad više nismoeek, al oke.i dalje smo si dobre.Adriana mi je isto super frendica.Zabavna je i otkačena.Ma i njih isto voljim!
+MARKO
Jedan od mojih naj frendova.On je iz A razreda, a ja iz B.Super je.
+LOREN
Moj dobar frend iz glazbene.Ide s Larom u školu i 8. je razred.
+EMA, LARINA SEKA
Evo, malo pogledah Emin blog i vidjeh da je dobar!!!Ema je Larina mlađa sestra, i isto ide u glazbenu, 1. razred
+JOSIPA
Moja super sestrična s Jaruna.Josipa je rođena iste godine, isti datum, isti dan ko ja.Samo koj sat mlađa.Ide u školu Bartola Kašića.Jaaaako ju volimkiss
+LUCY
Jedna cura s bloga!!!super je!!!Obavezno ju posjetite!!!carica, kažem vam!!!!
+PETRA
Jedna zaaaakon cura s bloga, must visit!!!!


*VJERUJEM*:
-u Boga
-u anđele
-u to da sam ponekad malkice glupa hihilaze, dobro, možda malo više
-da neću biti propalitet kad odrastem lol
-da se neću zdebljat sad u ovim godinama
-da ću nać pravog čovjeka u životu za sebe
-da ću jednog dana dobit zelenu kartu.....hehe

*VOLIM SLUŠAT*:
-Maroon 5
-Hladno pivo
-TBF
-Stillness
-Flyer
-De Tour
-Batidu
-Leonu Lewis
-Kelly Rowland
-Fergie
-Dido
-Elemental
-The Cranberries
-Evanescence
-
....

KELLY ROWLAND STOLE
He was always such a nice boy
The quiet one
With good intentions.
He was down for his brother, respectful to his mother
A good boy
But good don't get attention
One kid with a promise
The brightest kid in school
He's not a fool
Reading books about science and smart stuff
Is that enough?No
cause smart don't make you cool, whoa

He's not invisible anymore
With his father's 9 and a broken fuse
Since he walked through that classroom door
He's all over primetime news

Mary's got the same size hands as Marilyn Monroe
She put her fingers in the imprints and danced Chinese Theater Show
She coulda been a movie star,
Never got the chance to go that far
Her life was stole, ho oh
Now we'll know


They were crying to the camera
Said he never fitted in
He wasn't welcomed
He showed up to the parties
We was hanging in
Some guys were puttin' him down
Bullying him round round
Now I wish I woulda talked to him
Gave him the time of day
Not turn away
If I woulda been the one to maybe go this far
He might have stayed at home
Playing angry chords on his guitar


He's not invisible anymore
With his baggy pants and his legs in chains
Since he walked through that classroom door
Everybody knows his name


Mary's got the same size hands (Oh)
As Marilyn Monroe
She put her fingers in the imprints (Ooh)
And danced Chinese Theater Show
She coulda been a movie star (She coulda been a movie star, oh)
Never got the chance to go that far
Her life was stole
Now we'll never know
(Now we'll never know, oh)


Greg was always getting net from 20 feet away (20 feet away)
He had a try out with the Sixers
Couldn't wait for Saturday (Saturday)
Now we're never gonna see him slam
Flying high as Kobe can
His life was stole (Stole)
Oh now we'll never know


Now we'll never never never know
Mmm now we'll never never never never know
Stole (Stole)
Oh whoa yeah yeah yeah yeah yeah yeah


Mary's got the same size hands (Same size hands)
As Marilyn Monroe (Oh)
She put her fingers in the imprints
And danced Chinese Theater Show (She was gonna be a star)
She coulda been a movie star (Oh no)
Never got the chance to go that far (Never got the chance)
Her life was stole (Stole, stole)
Oh now we'll never know
(Now we'll never never know, no)


Greg was always getting net from 20 feet away (He had game, oh)
He had a try out with the Sixers
Couldn't wait for Saturday
Now we're never gonna see him slam (Never see him)
Flying high as Kobe can
His life was stole (Stole, oh)
Oh now we'll never know
(Now we'll never never know)




HLADNO PIVO PITALA SI ME
Pitala si me, zašto tvoje ime
nikad ne provlačim kroz rime
zasto ga nikad ne ukrasim metaforama krasnim
pa da se time hvališ kolegicama s posla

Ma nema šanse, nema tih para
da mi ikad budes dio repertoara
pa da tvoje ime pjevuši ko stigne
da si svako tek tako na brzinu puni tisinu

Mislim da bih razbio gitaru
da čujem da te fučkaju na pisoaru
da me jednog dana gledaš ponizeno
iz kuta dućana gdje je sve u pola sniženo

Ova pjesma o tebi koja si mi sve na svijetu
ovaj pokušaj da kažem neizrecivo
nikad se neće naći na nekom CD-u
imati naslov, cijenu i bar kod

Zar da radio voditelj kreštava glasa
preko nase himne traži vlasnike pasa
da se cereka, i kao dobra je zeka
u svaki jebeni singl ubaci ti džingl.

Nista nije sveto,
sve je bruto i neto,
sve je zabava.

Bitno da nešto svira za žedna uha
da nikog ne dira dok pere il' kuha
da narodu skrati onih osam sati
i da lijepo stane među dvije reklame

Ova pjesma o tebi koja si mi sve na svijetu
ovaj pokušaj da kazem neizrecivo
nikad se neće naći na nekom CD-u
imati naslov, cijenu i bar kod

Pitala si me zašto tvoje ime
nikad ne provlačim kroz rime
zasto ga nikad ne ukrasim
metaforama krasnim
pa zato da se time hvališ
kolegicama s posla




I'm maybe sweet, I'm maybe small but baby I know how to move my feet

Pa helou pipsii!!!!
Jako sam hepi iz 3 razloga a tužna zbog 1 razloga!
3 su hepi razloga:
1.sutra idem u Motovunn!!Jeeparty
2.popravio mi se komp i sad više nemoram bit na laptopu koj ima neki šugavi msn i nema slika!!!Jeesmijeh
3. 18.7. idem na moree!!Ipak nie Kaštel Novi nego opet Krk!!Jeecool

1 je razlog kaj sam tužna:
Ipak nejdem s Larom u muvino...a jaako sam htjela..gledali bismo onaj predobri film Maturalna večeryes
Nejdemo jer sam ja bila u velkoj gužvi, morala sam kupit stvari za Motovun i pakirat se .. a tu je bio i sprovod od moe susjede tak da ono..
No dobro..idemo dalje..
U Motovunu čemo ostat 3 dana...cry al to je dovoljno da se supper zabavimonaughty
Kupila sam si danas 3 majice:jedna je bjela obična kratkih rukava..treba mi, jednu prepreslatku rozu s tweetiem(čičijem) i još jednu ljepu..
dalje, kupila sam si jednu haljinu..znate kak je šljatkaa s prugicama šarenim narančasto žuto i jedne crne japančice!!!!!cerek

Image Hosted by ImageShack.us


Na more dakle idemo 18.7. jedva čekamm!!!!Tamo mama poznaje nekog pa če nam dat apartmaničč.
Bila sam danas neš s Ivančicom kod mene..gledale smo ko ima veču torbu jer obje idemo u Motovun..na kraju smo ustanovile da su iste velićine....bang
I jučer smo išle nas dve ko gledat po nekim dučanima na aveniji..ona si je gledala badič a ja neke majčice..i na kraju smo završile tada-u mekiču..naravno, Ivana me uspjela nagovorit da idemo...mali pero ždero..jede ko prase a mršava ko štapič od sladoledarolleyes..blago joj se.tuzan

Malo smo preuređivali stan..nie big dil stavili smo sam neke slike po stanu..sad u boravku stoji slika s nekim jabukama, a u mojoj sobi neka s plavim okvirom..no zaista ljepa slika..
U boravku stoje takodžer neke manje slike s cvječem..
Donatello se može popest preko akvarija...moj Bože..ne kužim kaj mu smeta u tak ljepom akvarijiču s palmicom...jednom smo ga držali na balkonu na podu..na pločicama i on se popeo i pao s balkona..jadni moj Donatello...ko da se baš želi ubitbang

Ništa odo ja..malkise duži post al eto..uživajte...
Veliki Mah


27.06.2008. u 17:23

| KomEntaRi (7) | pRinT | PeRmaLink |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.