četvrtak, 31.08.2006.

nova stranica,,novi pocetak??

hei ljudi,,,jaj laf ja,,tu mač,,,
tnx na savjetima,,, =)
eh,,,gledajte,,
tai decko x mi se uopce ne javlja ni glasa od njega,,nista nista,,ah,,i ovai put sam stvarno odlucila prejti preko toga i zauvijek zatvoriti ta vrata,,
eh vech poznam ja njegovu taktiku kao,,,
dok ga cura voli on ju ignorira,, a dok izgubi zanimanje za njega opet ju zavodi svojim taktikama da se zaljubi u njega pa da ju moze opet ignorirati,,,
eh mene je vech puno puta tako izigrao jer svaki puta je tako "iskren" i "ozbiljan" da mu povjerujem da ovai put stvarno misli zaozbiljno eh,,,
pred nekoliko dana sam mu se htjela osvetiti za te dvije godine patnje,tih igrica,eh
ali kad bolje razmislim---necu,,,
ma pustit cu ga zauvijek,,,4eveR,,
i neznam dal bi mi bilo doro kai si ostanem s njim frendica,,jer onda cu ga opet vidati a to nece biti doro ,,eh,,




prekjuce sam vidla mog bivseg,,, eh skupina mojih frendova su se skupila u hacjendi i odlucili smo malo plesat =) lol,,bilo je super,,al svaki put dok su se meni i mom bivsem pogledi sreli,,,neznam,,,tai osjecaj,,,
osjecala sam se nekako cudno,,,ponizno,,nepotrebno,,nezadovoljno,,potisteno,,
ljudi?
ako u ljubavi nisu bitne godine jesu li onda kg bitni?
,,,nisam puna sebe,,da me ne shvatite tako,,ali ljudi mi govore da sam jako lijepa itd. i nije im moglo biti jasno kako sam mogla biti s tim mojim bivsim,,
isprva nisam ni ja znala zasto sam s njim,,mozda samo zbog drustva,,
ali kasnije,,,
poceo mi je biti drag,,,dok sam ga nakraju i zavoljela a da toga nisam bila svjesna,,
kada sam ga ostavila,,,totalno sam se promjenila,,
pocela sam piti,,,plakala sam po cjele dane,,,zivcanila bespotrebno,,,samo sam spavala po cjele dane,,,nikud nisam izlazila,,,eh zato i jesam dobila 3kg,,lol,, (al mi se fala bogu ne vide ;) )
eh,,josh uvjek mi je on u mislima,,volim ga,,al nisam sigurna da li je pametno da budemo natrag zajedno,,,
eh,,,
jer cu ga opet povrijediti,,,a ne zelim to,,jer mi je previse do njega stalo bez obzira kai drugi ljudi govore o nama,,, ih,,,
jer otkada smo prekinuli ,6 decki je htjelo vech biti sa mnom , a ja sam sve odbila,,
jer jednostavno osjecam da sam josh uvjek njegova,,eh,,
filozofiram,,
uglavnom odlucila sam s deckom x sve sve sve prekinuti,,,okrenuti novu stranicu,,,
a s mojim bivsim? hm upitno,,da li mi je pametno biti natrag s njim ili ne?
ili da cekam srednju i nekog decka uz kojeg cu sve to nekako forgetat?
( p.s. - vise ne pijem,,, prestala sam 4eveR )
,,,
cekam,,,
savjete,,,
kisssek,,,laf ja,,,

- 13:06 - Tvoje riječi ( 10 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.