travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ljubav je smijeh.Ljubav je poljubac.Ljubav je pažnja.Ljubav je dodir.

Ljubav je patnja.Ljubav je bol.Ljubav je suza u oku.Ljubav je puknuto srce.

Ljubav je jedini način i jedino sredstvo da vam u životu bude lijepo.Ona je svjetlost u mraku!!



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Free Site Counters
Free Site Counters

utorak, 17.04.2007.

Zaključano srce

On će zauvijek spavati u srcu mom.Volim ga jako i ne mogu bez njegovog lica,osmijeha i duha.Njegovo lice čini me punom, a njegova pojava ludom.Moja ljubav je toliko jaka da bi mogla pobijediti sve,ali jednostavno teško mi je.Ne znam da li mogu očekivati neku pojavu jepote ljubavi ili samo zadnju riječ zbogom.Premda je prva strana puno jača i gori u plamenu ljubavi.Patim jer gledam te oči,vidim raj osmijeh,umirem jer osječam toplinu pri svakom koraku bliže,a mrzim pojavu koju imam u sebi,a to je patnja i bol zbog njega i zbog nikog drugog.Plačem i teško mi je.Volim ga najviše na svijetu i znam u sebi da je to prava ljubav.On mi je kao gladnoime kruh kao žednome voda kao tužnome sreća i kao siromašnome novac.Možda jednog dana zaboravim sve ovo i pronažem cvijet koji će me obasjavati crvenim laticama svakim danom sve više i višeVolim ga i mislim da ga nikada neću zaboraviti.Moje srce i duša umiru iznutra,a izvana izgleda sve tako lijepo.On mi je toliko daleko sada i svaki razgovor,svaka šala je svima smiješna,ali mene ubija polagano i sve lakše i lakše odlazi do mojeg srca.Umirem samo zbog njega.Toliko je blizu,a meni se čini kao da je na kraju svijeta kao da nam se ruke odvajaju sve više i više.On je taj za kojeg bih sve dala i za kojeg bih napravila sve i boli me kada vidim sve te oko njega.On je taj kojeg volim najviše na svijetu i zbog kojeg mi srce i duša umiru i kojeg molim da mi više ne čupa dušu i srce jer me to boli svakim danom sve više i više,ali svakim tim njegovom pokretom moja ljubav je jača i jača.Kao da je vjetar mene posipao njegom dušom i dao mi da patim.Zašto???Ne mogu više..........

- 10:14 - A reCi BraLe... SaMo(4) - KisS My AsS - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.