Cursors

Novi početak.... - ...Ljubav mijenja svijet...... - Blog.hr
Opis bloga
My life, sve što mi padne na pamet, očekuijem puno komentara. čitajte i uživajte. Svima big kiss

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



...Ljubav mijenja svijet......

09.11.2006., četvrtak

Novi početak....

Pa evo, ovo neka se računa kao prvi, službeni post na ovom blogu koji je napravlje s namjerom da bude nešto kao vrsta mog dnevnika, ali naišla sam slučajno kod meri, kojoj zahvaljujem ovim putem, na ovu pozadinu, pa kako ja OBOŽAVAM cristaina ronalda, ovaj ću blog posvetiti njemu. Lai neću ga pisati, samnom će ga pisati još jedna frendica, koja kao i ja, OBOŽAVA cristiana ronalda.....PA evo vam slika jedna pa uživajte. Pussa od CR girl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 19:19 - Napiši mi something nice (15) - Kupi si papir za print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tajana
Super cura...
Tihana
Isto super cura....Tajanina sisterka....Preko nje sam i upoznala Tajchy....
Pudl
Cool frend.....Jedan od starijih frendova....
Hanchyn jukebox: