Cursors

The new story begin...... - ...Ljubav mijenja svijet...... - Blog.hr
Opis bloga
My life, sve što mi padne na pamet, očekuijem puno komentara. čitajte i uživajte. Svima big kiss

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



...Ljubav mijenja svijet......

30.08.2006., srijeda

The new story begin......

Hey..... Za par dana počinje škola, a s njom i moj polazak u prvi razred..... Jedva čekam..... Ima ful zgodnih tipova, ja vidjela svojim očima...... Iz mog razreda ne idem samo ja u tu kolu, ide nas više, ali samo različite smjerove. Sa mnom će putovati i moja simpa, uf, tootalna ludnica..... Nisam očekivala da ću dobiti ovako puuuuno komentara za početak, HVAAAALA onima koji su me komentirali i odmah ih savljam u linkiće, ako ne zaboravim. Tajana i Tihana, pisma vam još nisam poslala, ne stignem, i Tihana, ma znaš da se ne ljutim na tebe, kaj bi, samo nemam para na računu da ti odgovorim pa se nemoj ti naljutiti na ene. Svima šaljem V e L i K u P u S u, a najviše Tajani, Tihani. Kissssss

- 23:41 - Napiši mi something nice (4) - Kupi si papir za print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tajana
Super cura...
Tihana
Isto super cura....Tajanina sisterka....Preko nje sam i upoznala Tajchy....
Pudl
Cool frend.....Jedan od starijih frendova....
Hanchyn jukebox: