glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com





  siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

...aawwwiiiii.....
evoo i mene i moj novi blog..<3<3
nadam se da ćete naći pjesme koje vam odgovaraju....<3<3
woLim vas sve..jakoo...<3<3
komajte...<3<3sretan




glitter-graphics.com



cerekvoLi onoga ko voLi tebe,
aLi pazii da te ne zajebe,
kad ti kaaže umrjet ću zbog tebe,
tii mu reci umri ko te jebee...=Dcerek





crygLedalaa sam tužne oći tvoje,
preboljelo ih srce moje,
kasnije su i moje za tvojima plakale ali te nisu zaboravile..cry




smijehŽivi brzo,
umri mLad,
boli te kurac gdje i kad,
pušii travu kupaj se u pivi,party
imaj na umu jednom se živi...fino




tuzannoDani su loši,
noći još gore,
uvjek te povrjede oni koji te navodno volee,cry
kad su s tobom stalno ti lažu,
a kad odlaze ni zbogom ne kažu.tuzanno


petak, 22.01.2010.

Teško je voljeti nekog,a ne biti s njim.

pričati da je kraj i živjeti s tim.

silno ga voljeti i nikomu ne reći.

skrivati svoju bol a pričati o sreći.




Brojala sam dane,brojala sam noći.

htjela jednom do tebe doći.

leći pokraj tebe,tjelo uz tjelo.

da mi srce bude vrelo.

ali sudbina je htjela

da svatko voli drugog.

na svoj način drukčije.




| komentiraj! (0) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.