glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com





  siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

...aawwwiiiii.....
evoo i mene i moj novi blog..<3<3
nadam se da ćete naći pjesme koje vam odgovaraju....<3<3
woLim vas sve..jakoo...<3<3
komajte...<3<3sretan




glitter-graphics.com



cerekvoLi onoga ko voLi tebe,
aLi pazii da te ne zajebe,
kad ti kaaže umrjet ću zbog tebe,
tii mu reci umri ko te jebee...=Dcerek





crygLedalaa sam tužne oći tvoje,
preboljelo ih srce moje,
kasnije su i moje za tvojima plakale ali te nisu zaboravile..cry




smijehŽivi brzo,
umri mLad,
boli te kurac gdje i kad,
pušii travu kupaj se u pivi,party
imaj na umu jednom se živi...fino




tuzannoDani su loši,
noći još gore,
uvjek te povrjede oni koji te navodno volee,cry
kad su s tobom stalno ti lažu,
a kad odlaze ni zbogom ne kažu.tuzanno


petak, 22.01.2010.

Ja sam čista ko suza,

jer sam sve od sebe dala,

ti si meni dao ništa,

i za ništa tebi hvala....<3



glitter-graphics.com

Wolim te volim,

zašto bi krila,

iz tvoje čaše,otrv bi pila,razbit ću čašu kad ne mogu tugu
kad ja volim tebe a ti voliš

DRUGU...<3<3




<Stoji ruža na mom stolu,

jedna utjeha mome bolu,

stoji u vazi i tiho vene,

jer si ti kraj druge a ne kraj mene..tuzan



| komentiraj! (0) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.