. . . LjuBaF MoJa :) . . .

24.11.2005., četvrtak

On spava...

Mog dragog san uvijek prene prije mene. Ranije to nije bilo tako. Ranije je on mene doslovno mučio da ostanem budna kao i on... A sada... Sad legne u krevet i u tili čas zaspi. A meni ne preostaje ništa drugo nego sa osmijehom promatrati njegovo lice dok spava...
Gledam je dok spava,
slušam kako diše...

Sve do jutra... Kada mi ga san ne otima samo tako. I kada me njegov poljubac natjera da zaboravim da je ponovo zaspao prije mene :) Sve do sljedeće večeri...

- 01:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Negdje još čuvam nešto za tebe
Kad dođu jutra puna nevoje
I kad nam ništa ne ide
Pogledaj u mene

Ako nas tužne jutrom probude
I srce stisne se od nevoje
Ja čuvam nešto za tebe
Pogledaj u mene

To može dati samo onaj koji te
Kad pođe po zlu voli više od sebe

Moj lipi anđele
Pogledaj u mene
Ako nas tužne jutrom probude
Ja čuvam osmijeh za tebe

Ako nas tužne jutrom probude
I srce stisne se od nevoje
Ja čuvam nešto za tebe
Pogledaj u mene

To može dati samo onaj koji te
Kad pođe po zlu voli više od sebe

Moj lipi anđele
Pogledaj u mene
Ako nas tužne jutrom probude
Ja čuvam osmijeh za tebe