studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

icq:468-631-812

TUGA-hmm JA

Tuga me stalno jebe
Ne prepoznajem vise niti samu sebe.
Ne mogu je više kriti
Očito me Bog iz nje odlučio stvoriti.
Jer samo nju u duši imam
moje srce samo za nju zna
njoj zadnju pjesmu sviram
pjesmu smrti, pjesmu očaja…..

Nisam poput njih,ali se mogu pretvarat- izmišljam riječi koje se nikad nisu mogle čuti.
Mislim da sam glupa,ali mislim i da sam usamljena,ja nisam čovjek-moji su osjećaji nestali.
Srce mi je slomljeno-ali imam malo ljepila...


Voljeti sebe...najvažnija stvar...
Voljeti druge...sporedna stvar...
Voljeti bližnje...nezaobilazna obaveza...
Voljeti njega...ludilo bez kraja...
Voljet prijatelje...jednostavno moraš...
Voljeti život...ovisi kako si raspoložena...


Neuzvraćena ljubav

Ono što je postojalo, toga više nema...
U mom povrijeđenom srcu, oluja se sprema.
Kada mislim da mi nije stalo,
Njegov osmjeh pokaže da ipak je, ali malo.
Pojava nove sreće u mom životu,
Odbija, te odbacuje njegovu ljepotu.

U mojim očima više ne postoji uvjerenje,
On je uništio moje povjerenje.
Znakovi i nade, minuli su u trenu,
A on i dalje gleda u korist njenu.
I kada mi je najteže, mislim o njemu...

Ali srce, koje se već puno napatilo,
Ne trudi se da bi ga shvatilo.
Uništio je sve iluzije, sve ono što je nekada postojalo...
Ali ne i ono čega se moje srce najviše bojalo.

Ljudi kažu da prošlost treba zaboraviti,
Kako bi se od nje mogli zauvijek oporaviti...
No, onaj bijedni 'zauvijek',
U potpunosti ruši cijeli moj svijet;
Neuzvraćena se ljubav pamti
U V I J E K !!!!

srijeda, 28.11.2007.

bok ljudovi

hello,belj

kako ste mi ste? Ste živi??? inače za one koji neznaju ovo je moj 3. blog,a od ona 2 prije bila sam zaboravila lozinke tako da nisam više ništa mogla...tuzan ionako moj zadnji blog bio je katastrofa i počeo mi je ić na živce...i mogu reć život mi se promjenio skroz na skroz....još do prije 2 tjedna razmišljala sam kako je sve crno i kako moj živoz nema smisla....i tada sam upoznala nekog divnog...predivan je... nitko me nikad nije kužio ko on...imamo full slična razmišljanja,jednostavno se super slažemo...sve je to divno....ali i ovo me poznanstvo boli jer je on jako daleko od mene i koliko god pokušava bit mi blizak on je daleko,a opet tako blizu jer je u mom srcudead i ovim ga putem pozdravljam wave i šaljem mu VEEEELIKU pusu kiss!!!!


Za sad bi to bilo to.... uživajte.... veliki pozdrav svima....



| komentari (4) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.