subota, 30.04.2011.

Živjeti za drugog

U tvojoj prisutnosti
bezbroj je koraka
na putu do Njegovih zjena

No pogled je Njegov
na ramenima tvojim
da podijeli težinu brvi

I svaki zajednički trzaj
dok se boriš izdržati
snaga je novog nicanja

Jedan je cvijet potreban
tvoga sunca
tvoje topline
tvoje svjetlosti
kapi iz tvoga oka
i nježnosti tvoga prihvaćanja

Vrijeme će donijeti plodove

Ljiljana Katić, 7.7.1996.

- 09:55 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 23.04.2011.

Zajedništvo

Kako je lijepo biti
pred drugima ono što jesi
Lijepo je biti drugome
nepresušni zdenac koji osvježava
i tebe i njega

Tako je lijepo
uživati u zajdništvu
i dijeliti zajedničke čežnje

A one otvaraju
jedan novi svijet
u kojeg treba kročiti

Ljubavlju griješ novo rađanje
osvjetljavaš noći
da urode zorom
daruješ pjesmu

Koja me to pjesma budi
potiće obilje izvora,vrela
da niknu krila za let
latice nježnosti za srce
kapi kiše za kožu
koja dodir očekuje

Ljiljana Katić, 30.8.2000.

- 11:50 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 22.04.2011.

Podijeli sa mnom Isuse

Danas umire u meni
staro prijateljstvo
da bi se rodilo
jedno novo

No onaj djelić puta
kojim ću sama koracati
podijeli sa mnom Isuse
jer ovu samoću
ne mogu sama nositi

I zagrli me kad padnem
kad svaku suzu
doživim poput kamena
koji se spušta
i zaustavlja u grlu
gušeći me
gaseći

Svojom nježnošću me podigni
Ljubavlju ohrabri
za nove korake
i toplinom osnaži
da u pustoši nisam sama
i da me punina
tek očekuje

Ljiljana Katić, 1.10.2000.

- 13:55 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 21.04.2011.

Dar služenja

Dok me Tvoja zjenica
obasjava svojom toplinom
život mi je blagoslovljen
i svi moji poslovi

Samo da njezina svjetlost
prodre u kutke mog bića
koji je čeznu
a ne propuštaju je

Želim ući u Tvoj svijet
prepun sigurnosti
da me ništa loše ne očekuje
jer sam Tvoje dijete

A što Ti činiš za svoje
to nas neprestano iznenađuje
i oblijeva Ljubavlju
po kojoj sve ima smisla

Daruje me darom služenja
života za druge
koji toliko obogaćuju
život kojim prolazim
kojim putujem
do Tvog zagrljaja
i tvoje Ljubavi

Ljiljana Katić, 22.1.2001.

- 12:38 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 17.04.2011.

Poziva na povjerenje

Tu sam
sva ovdje
u ovom trenutku čitava

Jasnoćom ne žari
kao prošli komadići
mozaika života
odmakom bistri

Ali zove
na povjerenje
strpljivošću opasano
ljubavlju hranjeno
ustrajno prihvaćajući
istinu o sebi
dok dopušta drugima
da ga sobom
oblikuju

Ljiljana Katić, 17.4.2011.

- 20:13 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 16.04.2011.

Ranjeno srce

Hladnoća ljudskih srca
ranila je tvoje
grubost njihovih otkucaja
ozlijediše tvoje srce
i ono krvari od ljubavi
razapeto čežnjama za njom

I dok si gladan ljubavi
Ljubav sama ti dolazi
da te ispuni sobom
iscjeljujući svaku bol
toplinom svoga dodira
nježnošću svoje blizine

Vrijeme ti daruje
strpljivošću opasana
da svaki Njezin dolazak
prihvatiš kao melem
po kojem tvoje srce postaje
posuda puna Ljubavi

Iz nje će Ljubav kolati
poput krvi u žilama
i darujući se drugima
grijati hladnoću
blažiti grubost
umnažati se
rasti

Ljiljana Katić, 5.12.2001.

- 18:54 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Željela bih s vama - hrabrima, podijeliti svoje životno iskustvo ljubavi koja nadilazi ovu zemlju. Jer ova zemlja živi od hrabrih. A oni se nikada ne umaraju preobražavati je. Tako oni koji s nje odlaze mogu biti ponosni na nju, a oni koji joj dolaze dobrodošli.
Stoga ovaj blog upućujem svima koji imaju hrabrosti prihvatiti zagrljaj neba i dopustiti mu da ih oblikuje kako bismo već ovdje živjeli nebo.

O autoru

Izlaz iz kolotečine nalazim pišući pjesme još od 10. godine. Radim kao učiteljica.
Pjevala sam u zboru "Snaga mira" koji je 2004. g. izdao CD s naslovom "Pogledaj nebo" na kojem se nalaze moje pjesme. Bend "Zakon neba" uglazbio je izdao nekoliko mojih pjesama.
Moj susret sa zajednicom Molitva i Riječ utjecao je na mene da počnem pisati pjesme duhovne tematike. Početkom 2008. godine izdajem prvu vlastitu zbirku duhovnih pjesama "Zagrljaj neba i zemlje".
Sada pjesme objavljujem u zbornicima Webstilus portala.

Spoznaja

"Ljubiti znači biti
svjetlo i toplina
za drugoga." Agid von
Broeckhoven

Predah