četvrtak, 27.04.2006.

KIŠA

Super, danas je kišan dan i čim pada kiša to je za mene slavlje ipo!!!!!!Jer inače živim u pripizdini koju smo ja i moj brat prozvali Afganistan gornji, pa možet mislit onda di živin... Moj kvart ako to možemo tako nazvat nije vidilo ni betona, ni kuće ni Boga... Ja i ćaća smo sklopili ugovor prije godinu dana da kad pada kiša ne moram ić u školu jer bi došla u školu blatnjava do grla a možete mislit kako bi na to reagirali seljaci iz moje škole uhahahah...Ma danas mi je super baš sam za ime božje dobro raspoložena, da čovik ne poviruje. Uh da me Ksenči vidi, odma bi van ova vjest bila na naslovnici Starsa... Nego tila san van reć da san tek jučer počela radit blog i nadan se da Vam se bar malo sviđa. I tila bi zamolit jednu dobru dušicu da mi objasni kako da stavin sliku na blog. Unaprid hvala. Srdačno vas pozdravlja Vaša LJILJA.kissmah

- 10:09 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Neiscrpne teme mog uma


Counter
Counter


L Little
J Judicial
I Insane
L Loud
J Joyous

16

malo mudrosti...
malo viceva
malo jada...
malo mog života
sve to lipo skuvajti i
promišajte i dobit će
te moj blog...

uh

Teško je imati 16
a ne bit lud ili
munjen.Možda i
ima kojih pametnih
ali su endemi na
ovom našem
"Velebitu"