28.10.2005.,petak

The Tunnel!!! Ta-daaaaaa...

Piše: Kaya

Evo van ljudi, dan van napokon doćaramo tu lipotu našeg tunnela, haha... nije ništa posebno ali mi ga volimo, jer smo kljasti, mislin u ćemu ima bit tako zanimljivo ulazit 200 metara u tu rupetinu, u kojoj je ladno i uvik smrdi na neki kurac, kapa voda, i sve je crno od dima i kad izađeš iz njega igledaš ka prasac... a plus još šta možemo poginit, pogotovo ako se zajebajete trčkarajući tamo-vamo ka mi retaji, al jebi ga, nama se neda dokazat... sve do jednon, hehe... ali nadamo se da neće doć do toga... eto van, sada da znate, inaće tu u ton tunelu se nalazi glasovita kuuća, koja nije šta je nekad bila jer su je neki retaji zapalili, sad moramo na livu stranu a na livoj je strani baš grezo, nekako je... NALIVO :D
Uglavnon... navratite do nas, sad znate di ćete nas nać :)) NE ako imate muda, nego ako ste dovoljno kljasti :D

- 18:22 - Komentari (4) - Isprintaj - #

20.10.2005.,četvrtak

EVO JEDAN DUUUUUGO OČEKIVAN :)

Kopirisano by: Black sheep

Marihuana je dobra za mozak!

Sintetički spoj sličan aktivnim sastojcima marihuane doveo je do novog rasta moždanih stanica štakora. Štoviše, rast novih stanica bio je povezan sa snižavanjem tjeskobe i depresije.
Ovi rezultati s kanabinoidnim spojevima ukazuju da bi marihuana ili njeni derivati zapravo mogli biti dobri za mozak.
Kod sisavaca živčane stanice neprestano rastu u dijelu mozga koji se zove hipokampus, koji je povezan s učenjem, pamćenjem, tjeskobom i depresijom.
Za razliku od marihuane, druge rekreativne droge, kao što su alkohol, nikotin i kokain, sprečavaju rast novih živčanih stanica.
Xia Zhang s kanadskog Sveučilišta Saskatchewan u Saskatoonu i njegovi kolege proveli su pokus sa sintetičkim kanbinoidom HU210 na mozgu štakora. Ustanovili su da je davanje visokih doza dvaput dnevno tijekom deset dana povećalo proizvodnju živčanih stanica ili neurogenezu u hipokampusu za oko 40 posto.

Baš kao Prozac?
Prethodne su studije pokazale da antidepresiv fluoxetine (Prozac) također potiče rast novih živčanih stanica, a rezultati pokazuju da upravo taj rast novih stanica dovodi do Prozacovog antitjeskobnog efekta.

Zhang se pitao je li o tome riječ i kod kanabinoida te je štakore testirao na promjene u ponašanju.
Kad su štakori koji su dobili HU210 bili izloženi stresu, pokazivali su manje znakova tjeskobe i depresije od štakora koji nisu dobili taj spoj. Kad je neurogeneza kod tih štakora zaustavljena pomoću rendgenskih zraka, učinak je iščeznuo, ukazujući da bi rast novih stanica mogao biti odgovoran za promjene u ponašanju.
U drugoj studiji je Barry Jacobs, neuroznanstvenik sa Sveučilišta Princeton, davao miševima prirodni kanabinoid iz marihuane, THC (D9-tetrahidrokanabinol). Ali on kaže da nije otrkio nikakvu neurogenezu, bez obzira na doze i duljinu vremena u kojem su davane.
Jacobs kaže da bi to moglo biti zato jer HU210 i THC nemaju isti učinak na rast stanica. Također bi moglo biti da kanabinoidi imaju drugačiji učinak na različite vrste glodavaca – što otvara i pitanje kako oni djeluju na ljude.
Zhang kaže da su potrebna daljnja istraživanja kako bi se utvrdilo mogu li kanabinoidi jednog dana postati sredstvo za liječenje depresije kod ljudi.


Aha haha ha... vidite judi!!?? A? Ma ajmo ća smotat jednu...

- 22:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #

16.10.2005.,nedjelja

Da nežugate da nema novog posta!!!

Piše: Kaya

Eo sad san pričala sa peškon Ljikon 7 i sere mi da bi ka mogla napisat koi post pa evo pišen!!! Jeate srali smo po ure na tel. ali ništa pametno nije reka. Ipak je on peško :)
E, uglavon pošto je ovaj blog bolestan onda ću ja i bolesno pisat... Sad počinju ka ladnija vrimena i ono sad ako oš izać negdi u Splitu evo van šta van se nudi: To su van 2,3 mista di se pušta pegla ili cajke. Rjetko kad puste moj đir pa se tada uživin i luda san od sriće... jedino normalno misto, koje ruku na srce nije baš moj đir ali eto tu se skuplja klošarija pa mi to odgovara, to je O'Hara...
Ako ste vi jedni od onih kojima nije do pegle i cajke onda van ne preostaje ništa drugo nego otić na Sustipan i na Štreb-stanicu i dobro se ulit i opušit, zajebavat se sa ekipon, malo rigat i svađat se sa pandurima (hahaha Ivek jel se sićaš??? A fala Bogu da nisi kad si bija uliven, hahahhaha...) koji vas tiraju da pokupite smeće koje ste ostavili, napravit neko sranje (hahahaha... opet Ivek stupa na scenu :D) i ujutro se nesićat nićega šta si radija prošlu većer. Kad ti rulja kaže šta si radija ti kažeš sa se nikad više neš ulit i to vridi sve do idućeg weekenda kad se sve opet ponavlja... A štaš drugo radit u Splitu???
Ili normalno mi iz ulice imamo di izać a da budemo UNDREGROUND!!! To je kuuća, ali zatrpavaju nan neko sranje dole, nadan se da će ostat prohodno :))
Iiii...
ETO, JEL NAN TO DOSTA???!!! :D
Ja mis da je :D SLABO!!!

- 17:17 - Komentari (9) - Isprintaj - #

08.10.2005.,subota

a ono...

Piše: Ljik_7
A ono pošto niko neće da napiše jebeni post onda ono red je da bar neko nešto napiše ono jer svi misle da mi ka ono ne pišemo a zapravo mi ka ono pišemo samo šta je ono malo glupo ono jer samo ja i kaya ode pišemo ono iako drugi svi ono samo ka ono pišu samo šta ka ono zapravo ne pišu i onda ono ovaj blog postane škartoc ono ka šta je i uvik bia ono i ispadnemo u kurcu ka ono jer nas piše pun kurac ono a niko neće da napiše jebeni post pa ono pošto smo toliko kljasti ono red bi bia ono da piše neko drugi odnosno treći ono a ne samo ja i kaya ono jer ono to je malo u kurcu ono samo mi moramo pisat ono i stoga ono trudite se pisat ono neko drugi ono a ne samo ja i kaya ono jer inače nećemo pisat ono i ono boli me kurac ono nisan ja kriv ono šta niko neće da piše ono pa ono nemojte me krivo shvatit ono jer nećemo samo ja i ona pisat ono pa ono razmislite malo ono i znan ja ono da će meni kaya žugat ono da ja ne stavljan točke ono nego da sve pišen u jednoj rečenici ono pa me boli kurac ono pisat ću cili post u jednoj rečenici ono svidilo van se to ono ili ne pa ono evo prestaću srat ono pa neka neko drugi ono napiše nešto jer ono ne može više ovako ono........

- 17:52 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>