29.06.2005.,srijeda

Dvi, tri rime!!!

Piše: Kaya
Kako svi znate, a vi koji neznate sad ćete saznat, da ja slušan rap tako i nečudi da pišen rime, jel da?! Mislin nije sad da PIŠEN al tu i tamo mi nešto padne na pamet pa napišen neki kurac baš ka i ova sljedeća pisma o nama ljikovima al neću je cilu napisat jer je duga i neda mi se sad to pisat, napisat ću samo par stihova iiii nemojte mi se smijat kako kljasto pišen, pa ovako:

DICA TRACHA

Kako je sve poćelo, reći ću van sada, mada nije bilo davno!
Počelo je lagano sa dva, tri duvana,
Prišlo je na kutiju u po dana.
Time se još pucamo al otkrili smo travu,
Jedan duvan, jedna đoka to nan bistri glavu.
Naše stalno prebivalište bila nan je kuuća,
Uz zajebanciju, smij i dima puna pluća.
Nama to prija, nama je to shema,
Neznamo šta bi sa sobon da nan toga nema.
Nekad se i nalijemo, normalna stvar,
Posli muka, glava boli, cipan u pitar...

...ma dobro se mi zabavljamo, super smo ekipa,
Bit će šteta kad prođu ta vrimena lipa.
Sad nan je prva liga i držimo se skupa,
Šta nan ko može, jer jači smo od MUP-a...

...život će nas rastavit, iće svak na svoju stranu,
Jer u svemu dobrome život nađe manu.
Nać ćemo se koji put, sitit se starih dana,
Zajebancije, suza i smija našeg starog klana!!!

Wrote by: Kaya (za moju najjaču i najjjjjkljastiju ekipu :))

- 14:12 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>