22.06.2005.,srijeda

fala kiti evo i ljika 48...

Piše: Ljik_48

Evo i mene ljikovi moji...doša san do ženske ljičice da i ja nešto istešen na ovom kljastom blogu-svi smo mi kljasti ljikovi...uglavnom mene nešto jebe moj kompic i zato san odlučija doć do nje.Mislili ste da san ja neki nepostojeci ljik 48 ali ne evo i mene "uzdigo sam se ba iz ponora".Ja san najcoraviji ljik ali braleee moj iman oko sokolovo ma sta oko sokolovo(sinja san nagibni vlak 150m od nas)nije to pizdarija jer vlak jebija bile boje a kad gledaš iz tunela sve ti je bilo brahle moj...(tu pricu morate sinjat u kaynom postu)!!!Ovo mi je prvi al možda i posljednji post(bit će ih još ja se nadan) -morate priznat da je blog škartoc (he he zahebavan se) aj može proc sa dovoljnin samo zato šta san ja svojin čevapima istapka nešto(ubacija malo svog vlastitog seljačkog štiha)...EA POZDRAV SVIN KLJASTIN LJUDIMA I ONIMA KOJI SE TAKO OSJEĆAJU...

- 17:40 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>