19.06.2005.,nedjelja

Kaya ne stavljaj mi naslov :)

Piše: Ljik_7

Evo pošto niko od dotičnih ljudi neće da napiše ništa napisat ću ja eto…Svi smo jednako kljasti pa nemožemo jebeno ništa napisat bwhahahhaa…Neda mi se sada prepričavat kako mi je bilo zadnji dan škole, kako san se nalia, kako nisan zna di san i te sheme…Evo sada me zva ljik iz razreda da iden na more, idemo na Žnjan nas 2-3. Tamo mi je najdraže ić jer nema puno masu svita ka na ostalin splickin plažama…Ajme sad ću se gužvat sa penzićima i bakicama u busu. Jedva čekan! Najjače mi je kad ulazin u 3cu ili 4ku pa me plesne onaj lipi miris brale, smelišu svi mogući i nemogući preparati znojčine te mirisi pečene ribe, zagorene plastike i ostale vrste opijata koji grizu za oči a mogu se nać samo u Splitu…Aj ljudi žuri mi se sada budite pozdravljeni i lipo provodite ove dane koji su brutalno zaaakon i ugodna van vožnja gradskim prijevozom naravno bez karte!!!!

- 15:07 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>