16.06.2005.,četvrtak

Stop that train!!!

Piše: Kaya

Evo ljudi moji jedne priće, da se nebi zaboravila. Mi ćemo je pantit al pošto THC loše utječe na naše bidne mozgove, neznamo koliko dugo će to bit :)
Jebi ga, malo je preduga al nisan je mogla više skratit, al nemojte me odjebat i bit lini pročitat je. Mi smo se prisrali, vi nećete, nego će van bit smišno, i nama je sad smišno al tada nan bome nije bilo nimalo smišno!
Znaći ovako:
Nas četvoro, trače i tunel. I mi ka retaju idemo u tunel i zajebajemo se ono, mic-po-mic, vatamo se, pa idemo nazad, pa naprid i tako puten do 4. kuuće. I sad ono mi kurca ne vidimo u onoj mračini (kako bi Kvaka reka: otvoriš oći, zatvoriš, isti ti je kurac :) i kako se smijemo i deremo ka retaji nismo čuli vlak! I sad najčoraviji od nas (skužaj Ivo :) se slučajno okrene, vidi vlak (a nije čak ni cvike tada ima) i počne se derat: VLAK!!! I mi retaji mu nismo virovali, i ja se ka okrenen ono da mu rečen: Aj lezi! i brale vidin jebeni NAGIBNI VLAK kako ulazi tunel, a mi smo tek prošli 3. kuuću. Zato ga i nismo čuli, jer je novi i nagibni vlak. Retaj Franko počea trčat posri trača i da je oplea nebi danas bilo ovog bloga :). I ono sinja kuuću i upadne u nju. Ja brale gledan di je nesta, nisan vidila di je kuuća na tu stranu i mislila san prić trače i uć u livu kuuću, nju san nešto bila malo vidila al nisan imala vrimena prić trače i nać je, i onda san vidila Franka kako maše nogon iz kuuće i upala san unutra. I onda nas dvoje čekamo Ivu i Marinu da dođu, a brale njih nikako nema, zapravo su došli odma iza nas al se nama činila ka cila vječnost, a i usput je Marina zapela za neki kurac i skoro oplela, al nije fala Bogu. I kad su oni upali unutra, isti tren vlak je proša. Fijuuuuu, u seknud, i nema ga više.
Sad kako ja ovo pišen čini se koda je bila cila vječnost dok smo mi vidili vlak i dok je on doša, al sve to je bilo nekih po minute.

Jebate znate ono kad gledate u filmovima, pa uvik neko sranje, pa se uvik likovi u zadnji sekund izvuću ili zaustave bombu, pa vi ono: Ae baš zadnji tren, bla, bla...
Ja san to uvik govorila i to mi je bilo glupo, al sad je nama tako bilo!
I koda sve to nije dovoljno, i zove Franka sestra da mora negdi ić (u Emezete ako se nevaran, hehehehehe...:) i mi ka ono idemo vanka iz tunela, lagano i dođemo na ulaz kad ono opet VLAK!!! A jebate taj dan nas je taj vlak toliko puta sjeba da smo odlučli da bi nan bilo pametno nabavit vozni red, hehe... Neš nas opet zajebat, uf...!!!

E, i tada smo rekli našen Ivi, kojeg pozdravljamo, on ima malih problema sa kompićen al će nan se pridružit za koji dan, mi se nadamo, e i uglavnon rekli smo mu da ga više nećemo zajebavat da je čorav! SLABO! :)))))))))))))))))))

- 12:09 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>