13.06.2005.,ponedjeljak

Vrime za novi post!

Piše: LjiK_7

Danas je novi dan šugavog zadnjeg tjedna, trećeg razreda kljaste škole. Jedva čekan jebeni petak da svi skupa iz razreda idemo na kolektivno ispijanje vina, pive i sl. AAAjme jedva čekan. Inače ovaj blog postaje sve popularniji koliko san uspia sinjat i sve više ljudi ga čita. Drago mi je da bar neko zalazi ode i čita naše pizdarije bwhahahahaha... Ako želite da nešto prominimo ili dodamo na ovoj crnoj rupi slobodno ostavljajte svoje prijedloge i kritike...Mada je meni i ovako zaaakon i to masu. U sridu nan dolazi kvaka naš poznati ulični kralj koji je pobiga u njemačku da mi nemora donit cd od Toy Dolls-a :))))))). Sad će se on izvlačit da to nije tako, te će odgovorit sa sljedećim poštapalicama: tuci glavon bajame, cipaj glavon vlak, ae glup si, ae lezi, ae po veslo i sl... ma jebe mi se šta će odgovorit uglavnon uvik nešto žuga :))) Ove dane kad neznan šta ću radit slušan samo ska/street ska muziku jer me boli glava slušat bilo šta brže i bolesnije. Neda mi se micat iz kuće, sada bi volia zaspat i probudit se u petak navečer, jebate kako bi to bilo jebeno brutalno dobro!!!

- 13:43 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>