¤ LJETO ¤

08.08.2005., ponedjeljak

Za početak moram reć da mi je strašno žao šta vam se nisam javljala ovako dugo...jednostavno sam previše okupirana,znate već i čim ;)...a sad jedna tužna priča od jučer.E pa jučer je ovde padala grozna kiša kako i sami znate.I tako ništa nije bilo od vanka,i odlučila ja malo sa svojima (nisam cilo lito pa je bilo i vrime) otić na večeru do Supetra.I nedugo nakon što smo sjeli,pojavio se jedan presmišan Talijan...al ono,presmišan.I bla-bla-bla...uglavnom,gledali se mi dvi ure,al niko nije moga ništa jer je on bio sa svojima i nekom ružnom ružnom curom.Mislim da je ona čak i skužila da se gledamo.I posli ja prolazim a on se malo okrenija da ga cura ne vidi i šalje mi pusu.I sad,nije niti bitna ova situacija nego to šta mi se ovakve situacije često događaju i jednostavno ne znam šta napravit???Usto,tip je bio presmišan.I sad je meni sve to tragično i ne znam šta ću...

E i zaboravih...večeras će kažu padat najviše zvijezda ovo ljeto...
- 10:43 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>