Ostatke ljeta još osjećam.....

utorak, 22.08.2006.

JOOOJ!!!!

Baš sam s frendovima bila sjedila u onom kafiću kraj kojeg je DJ puštao mjuzu. Odjednom se glazba stišala.
Pa kaj je sad ovo? Tko je uzrok tome? Pa to je da se ubiješ! Pogledala sam prema DJ-u i shvatila sam da se svađa s nekim ljudima. Začula sam kako ti ljudi govore:
"We can't sleep. Please, you must go..." MISLIM, STVARNO!!!! headbang Popapali su svoj čokolino pa sad moraju ići pajkiti! A bilo je tek deset sati navečer. Glupi DJ je poslušao te Čehe, sjeo u svoj auto i otišao. Njegova žena nam je tugaljivo mahnula kroz prozor. Još sam uvijek bila fakat bijesna. Pa kaj ću sad raditi? Ne mogu više čagat. Raspravljala sam o tome sa Sumedom i Lunom. Sjela sam nazad za stol u kafiću i ostala se zezati sa Fedkom, Luhkom, Gagonom i još nekim tipovima koje nisam poznavala dotad. Sumed je otišao.
Zaključak: Sva sreća da Puštec ide u Češku (zbog rukometa) pa će im tamo svima... znate već kaj! u naše ime.

- 09:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #