Ostatke ljeta još osjećam.....

ponedjeljak, 21.08.2006.

Noćno kupanje

Sve do te večeri još nikad nisam iskušala čari noćnog kupanja. Zato sam odlučila da ću se sa Sumedom, Botkecom i sistericom otići kupat te večeri. Ak se pitate zakaj se ne družim s curama, sad ću vam reć. Luna i Duba su non-stop zajedno, kao sijamske blizanke su, Štunba, koja mi je bila OK, više ne dolazi, Musa mi je kolko-toliko dobra, a Tuša je starija od mene, pa mi, eto, ostaju samo dečki. No, dajte da se vratim na tu večer. Obukla sam svoj novi badić i pojurila na plažu zajedno sa Sumedom i sistericom. U jednom trenutku mi je palo na pamet da odustanem! Ali ipak nisam. More je baš cool navečer! Pod vodom sve izgleda ko da je zamućeno i fakat je toplo iako u to mnogi ne bi povjerovali. Nakon otprilike sat vremena izišla sam iz vode. Zrak je bio tako hladan, kao da me netko reže noževima! Praktički sam odskakutala kući. Sumed je još ostao na plaži. Rekao je da će se malo mjesečati.
P.S. Mjesečanje - suprotno od sunčanja. Od sunčanja pocrniš, a od mjesečanja pobijeliš, he-he. :)

- 09:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #