Ostatke ljeta još osjećam.....

petak, 11.08.2006.

DJ

Nakon što sam požderala večeru bilo mi je totalka dosadno. Ležala sam na krevetu, razmišljala i buljila u strop. Odjednom sam začula glasnu mjuzu, nekakve hip-hop hitove. Inače, u mjestu gdje sam ljetovala nije bilo ama baš ničeg. Prošle se godine doduše otvorio mini-kafić u kojem se pije samo kava. Nikakve mjuze, zabave, ničeg! Ali što je onda ta mjuza značila?
Brzo sam se presvukla i pojurila na mjesto odakle je dopirala ta mjuza. Vidjela sam nešto od čeg mi je zastao dah. Naime, tamo je na mol došao neki crnac svojim automobilom. Na automobilu su stajali zvučnici i treštali iz petnih žila.
- Joj, moram to reći Luni - pomislila sam. Lune tad nije bilo. Išla je negdje na dva dana.
Posve sam se opustila. Fedko, Gagon, Luhko, Duba i neki type kojeg ne poznajem su došli na noćno kupanje. Nekaj smo se blesirali s fotićem kojeg je donijela moja sisterica. Ljudi su se polako okupljali. Nije ni čudo! Napokon ovdje imamo mjuzu, možemo čagat ako treba i do ponoći! O, yeah! Te sam se večeri vratila kući u 11 navečer. Starci su ovaj put malo popustili. Inače ne daju meni i sisterici da smo tako dugo vani, ali eto, sad je prilika da nas puste malo dulje.

- 09:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #