< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj savršeni life i ja!

Something about PERFECT me:
Zovem se Ashlie i živim svugdje!
Imam savršeni život,bogate roditelje
i bogatog dečka!Imam kuće po cijelom
svijetu!Toliko sam savršena da sama sebi
zavidim,bavim se
manekenstvomi najbolja sam!!
Najdraža boja mi je naravno PINK
ili kako bi vi bjednici rekli ROZA.
Moja savršena frendica je Hillary.
Savršena je gotovo kao i ja!
Imam presavršene kućne
ljubimčiće pse,konje i mačke.
Najdraža kuća-meni jest kuća u L.A-u.
Imam bazen,sve je savršeno!
pa evo vam i slikica te savršene kuće!
Zapravo velika je kao hotel,ali ipak je vila!
To je samo dio moje skromne kućice u L.A-u
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A evo vam sada i bazenčić i ja kako ulazim
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Baš je fancy-šmency!
Ja slušam pop jer mi je to tako supich!
A naj pjevačica Britney koju osbno poznam!

Evo vam mojih savršenih ljubimčića:
Pas Fify:
jednostavno je prekrasna!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I tu je Fify:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us-slatkica malena!
A sada konjić Mimi totalno je savršena!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja sam sama sebi toliko savršena evo moja slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i još jedna:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KISSSSSSSSSSIIIIIIIIIIICCCCCCCH!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Helly
Hannah
Melanie

subota, 21.04.2007.

Hy,Hy,Hy!

Hy!Znam da sam vam nedostajala jako!Ali šta se tu može?Putovanja,Shoppingi,dečki...teško mi pada!Ah!Šta ćete!HEHEHE!
Znam da ste previše ljubomorni na mene,ali nisam ja kriva što sam lijepa,bogata i najpopularnija!U L.A.-u je sada tek pola 12,a kod vas je oko pola 10 navečer!HAHA!Vaši tulumi(iako vas pola neide jer ste preveliki jadnici!)već završavaju a moji će tek počet!HAHA!Ja i Britny smo već odavna posvađane,a sve to zbog njezine kose ili da bolje kažem ne kose!Glupača što se ošišala!A ma sama si je kriva!
Zašto meni svi postavljaju pitanje: ZAŠTO SI TOLIKO LIJEPA?
Tako mi je teško to!Ali je lijep osjećaj biti najljepši!Danas sam u devet imala tenis do deset,pa sam se istuširala i sada sam tu!
Tatica mi je kupio novi mobitel evo slikica od novog:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Baš je presladak!Sa pravim dijamantima!Ah!Toliko žalim vas jadnike koji nemaju ništa!Nego sada vas napuštam,moram obavit shopping,nisam bila od jučer!AJME!Pozdrav i PUSA samo savršenima!

Image Hosted by ImageShack.us21:26 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (2)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.