ljubav je bol!!!!!

ej ljudovi...

pozz ljudi,di ste vi meni??ajde ostavljate komentare,hoću punooo komentara..danas sam baš provela usran dan u školi,užas...dosada...pisala sam tri testa,pitala me zemljopis ma koma...evo prije koju minutu sam stigla iz škole i dok čekam da mi jelo bude gotovo pišem vam novi post,znam da se nisam dugo javljala ali jebi ga mora mi bit oprošteno hehe nisam stvarno imala vremena..aj ljudovi moji idem ja jesti...pozdrav i pusa...POSEBAN POZDRAV OSTAVLJAM IZGUBLJENOJ DUŠI...pusa svima...

05.11.2007. u 14:33 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (30)
Rujan 2007 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...moj blog govori o svemu pomalo,bio mi je cilj napisati ovaj blog tako da mogu sa vama podijeliti svoja razmišljanja,osjećaje,ljubavne jade itd...OSTAVITE PUNOO KOMENTARA I AKO KO IMA MSN NEKA MI SE JAVI..pusa i pozdrav svima..cerekcerekcerekcerekcerekcerekgreedygreedygreedygreedy

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Još me možete dobiti na ovu adresu...

Moj msn:slatka_plava.16@hotmail.com mouthwashpjevazujopartycoolgreedy

MOJE FRENDICE

IMAM PUNOOO PRIJETELJA ALI SAMO JEDNU NAJBOLJU.. NAJFRENDICA MI SE ZOVE PETRA IMA GODINA KO I JA I IDE SA MNOM U RAZRED,SUPERRRR JE OSOBA,VOLI POMAGATI DRUGIMA,LIJEPA JE,IMA SVOGA DECKA KOJEG JAKOOO VOLI I O KOJEM NEPRESTANO PRICA..HEHE...JA NJU JAKOOOO VOLIM I ONA MI JE KO SESTRA...DIJELIMO SVE I UZ MENE JE I KAD JE LOSE I KAD JE DOBRO... DRUGA NAJFRENDICA JE MARIJA-CURA OD AKCIJE,LIKUSA AKO NIJE 1000000 PUTA PALA SA MOTORA ONDA JE I VISE...SUPER OSOBA,NE VOLI POMAGATI DRUGIMA ALI JE DOBRA,SIMPATICNA,VESELA I POMALO VRCKASTA... I TRECA NAJFRENDICA JE MONA(MONIKA-MONA)-ONA JE UVIJEK NASMIJANA,MALO JE KOMPLICIRANA ALI SUPERRR,STREBERICA VELIKA,VOLI CITATI,TRENIRA NOGOMET I JAKOOO JE PAMETNA CURA,hmmm..STA DA JOS KAZEM ZA NJU??AH DA MIJENJA DECKE SVAKI TJEDAN..hehe...