ljubav je bol!!!!!

MOJA ABECEDA...

A-audi-prekrašni auto(imam jednog A8)
B-BMW-super auto
C-cipele-heh nice stvar
Č-čokolada-bez nje ne mogu živjeti
Ć-ćupi-moj pesek
D-dečki-oni su mi ko kisik...hehe..
Đ-Đeparac-dobivam svaki dan(100 kn)
E-Engleski-najdraži predmet..
F-Fran-my friend
G-Goran-najbolji prijatelj..
H-Helena-moja frednica(ludača)
I-Irma-moja seka..
J-Jastuk-na njemu spavam...hehe...
K-Klara-frendica iz razreda
L-lizaljka-obožavam lizati...
LJ-ljuljačka.volim se ljuljati...
M-MATEO-ljubav mog života
N-Neno-frenda i prvi susjed..
NJ-Njofra-jedan tip...
O-ogledalo-bez toga ne idem nikud...
P-puder također bez toga ne idem nikud...
R-Roky-moj jakooo dobri frenda(bivši dečko)
S-Stoja-moja kraljica.
Š-Šetnja...obožavam šetati..
T-TOŠE-NIKAD,NIKAD TE NEĆU ZABORAVITI UVJEK ĆU TE U SRCU ČUVATI...VOLIM TE!!!!!!
U-usne-moj ponos,volim svoje usne,tako su sljatke,yoy...
V-Valentina-moja superrrr frendica
Z-Zmije-slatke životinje...
Ž-žvaljenje-ufff obožavam to...kad nekome jezik zavalim u usta,ajme...hehe....

18.10.2007. u 18:47 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (30)
Rujan 2007 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...moj blog govori o svemu pomalo,bio mi je cilj napisati ovaj blog tako da mogu sa vama podijeliti svoja razmišljanja,osjećaje,ljubavne jade itd...OSTAVITE PUNOO KOMENTARA I AKO KO IMA MSN NEKA MI SE JAVI..pusa i pozdrav svima..cerekcerekcerekcerekcerekcerekgreedygreedygreedygreedy

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Još me možete dobiti na ovu adresu...

Moj msn:slatka_plava.16@hotmail.com mouthwashpjevazujopartycoolgreedy

MOJE FRENDICE

IMAM PUNOOO PRIJETELJA ALI SAMO JEDNU NAJBOLJU.. NAJFRENDICA MI SE ZOVE PETRA IMA GODINA KO I JA I IDE SA MNOM U RAZRED,SUPERRRR JE OSOBA,VOLI POMAGATI DRUGIMA,LIJEPA JE,IMA SVOGA DECKA KOJEG JAKOOO VOLI I O KOJEM NEPRESTANO PRICA..HEHE...JA NJU JAKOOOO VOLIM I ONA MI JE KO SESTRA...DIJELIMO SVE I UZ MENE JE I KAD JE LOSE I KAD JE DOBRO... DRUGA NAJFRENDICA JE MARIJA-CURA OD AKCIJE,LIKUSA AKO NIJE 1000000 PUTA PALA SA MOTORA ONDA JE I VISE...SUPER OSOBA,NE VOLI POMAGATI DRUGIMA ALI JE DOBRA,SIMPATICNA,VESELA I POMALO VRCKASTA... I TRECA NAJFRENDICA JE MONA(MONIKA-MONA)-ONA JE UVIJEK NASMIJANA,MALO JE KOMPLICIRANA ALI SUPERRR,STREBERICA VELIKA,VOLI CITATI,TRENIRA NOGOMET I JAKOOO JE PAMETNA CURA,hmmm..STA DA JOS KAZEM ZA NJU??AH DA MIJENJA DECKE SVAKI TJEDAN..hehe...