najveće moguće gluposti

nedjelja, 03.12.2006.

BILO BI VRIJEME

Zbilja me dugo nije bilo, predugo... Ima više razloga u tome. Jedan od njih je da mi je kompjuter krepao, a drugi - zapravo najvažniji je taj što mi se jednostavno nije dalo. Davno je bilo kad sam ja otvorila ovaj blog, još sam u srednju išla... Sad sam već na drugom faksu (s onog prvog sam odustala - naravno - tipično za mene). Imam nove prijatelje, mislim nije da su novi, ali recimo vratila sam se nekim starim prijateljima. Vratila sam se u svoje rodno mjesto i otkrila koliko mi zapravo odgovara taj mirniji život, život manjeg grada....

Smirila sam se, ne živciram se više oko gluposti, moglo bi se reći da sam sazrila. Dođe to nakon što se čovjek odrekne nekih svojih snova, svojih tajnih želja. Dođe to nakon što shvatiš da je život zbilja kurva. Mislim život me nikada nije mazio, oduvijek sam to znala. Ali sada sam odlučila ne bježati od te činjenice nego se pomiriti sa njom!!

Bilo bi dosta, ne želim pretjerivati u svom povratničkom postu i tako odmah ispucati sav kreativan naboj!! Nadam se da ću ćešće se javljati, BILO BI VRIJEME!!
mah

- 18:46 - Komentari (24) - Isprintaj - #