najveće moguće gluposti

nedjelja, 10.07.2005.

Prijemna groznica!!!

Slijedeći tjedan su prijemni, a ja sam ko prava lijenčina svoje vrijeme rađe provela zabavljajući se umjesto učeći. Iako su neke moje frendice se počele pripremati za faks još u dalekom nam prvom mjesecu tj. početkom godine, ja sam naravno to ostavila za zadnji čas koji je naravno sada došao!! Istina je da sam išla na pripreme no iskreno tog bačenog novca mi je zbilja žao. Mogla sam za to obnoviti cijelu ljetnu garderobu i još otići koji put u solarij pa tako se pripremiti za ljeto. Ionako sam od tih priprema bježala kao vrag od tamjana. Ali što je tu je. Prijemni su tu, pa smo tako Dora i ja odlučile ujediniti snage i krenuti učiti. Iako je prekasno mi još vjerujemo da ćemo uspjeti. Vjerojatno je to nešto najnaivnije što ste čuli no ak smo već obje maturirale s 5 valjda smo nešto od svog tog silnog gradiva zapamtile. A ako ništa drugo pouzdati ćemo se u sreću. Tko zna možda pogodimo točne odgovore. Ja sad ode naliti u sebe hektrolitre kave i bacit se na učenje. Poželite mi sreću jer će mi trebati!!

- 08:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #