...O nama...

lucca
Ime:Lucija
Prezime:M******
Nadimak:luca,Maja...
Došla na svijet:12.7.1996.god.
Razred:5.
Crnčim u školi:Jankić
Grad:Samobor
Izlazim:ponekad u Vandu,štandovi,Mlin,
uglavnom izlazim is kuće.
Dečko:tajna...
Slušam:Punk,Rock,Metal,
Thompsona.
Hobi:spavanje,msn,tv,izlasci,
dopisivanje...
Naj frendovi:Nikola,Martin,Antono,
Kruljac,Mateo...
Naj frendica:Daniela,Maja,Matea,
Škocka,Marina.
Moj msn:luca_majeric@hotmail.com

Dada
Ime:Daniela
Prezime:Č*******
Nadimak:Dada,Danči...
Došla na svijet:27.2.1997.god
Razred:5.
Škola:Jankić
Izlazim:ne baš često kad mi se da.Svugdje.
Slušam:Punk,Rock...
Hobi:flauta,msn,tv...
Dečko:Nikola
Naj frendice:Maja,Lucija M.,Mateja...
Naj frendovi:Nikola,Martin,Bruno,
Antonio,Mateo,...
Moj msn:mala-smeda-dada@hotmail.com



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


HoČeŠ♥NeČeš

by cookie.freak

Opis bloga

sve o nama


Custom Myspace Clock




Myspace Banner Generator @ JellyMuffin.com




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 28.06.2008.

Hay

Napokon stigao je i taj dan kad sam napokon slavila rođendan.Na rođendanu su bili:Antonio,Martin,Mateo,Edo,Mateja,Marina,i kao šećer na kraju moja best best frndica Danijela i njezina sestrična koja je prava carica.Prvo smo malo u Podsusedu igrali košarku naravno,cure protiv dečki,i naravno tri puta smo ih pobjedile a oni samo jednomyeseek.A mi naravno cjelo vrjeme njih zajebavamo,hehethumbup!!!!Bilo je stvarno ludo.Kasnije smo išli na pizzu u Rauch,neki su pili red bull neki kolu i tak...Poslje smo si na kiosku kupili pive,heh,znate nas balavce,lol.Pa je tam blizu bila murija i Marija(Danielina sestrićna je pivu šuknula prek ograde,lolach.Al onda je išla po njih,hahazujozijevrolleyes,lol.Poslje smo igrali skrivača,punili bazen,poljevali se i neki su se kupali,lol.Igrali smo fante to je bilo jebeno,hehe.Onda najpametniji Palac ide šlatat cure,pa smo ga izbubale ko majmuna,heh...Nakraju je bil i vatromet,naravno moj stari ga je puco,heh.Ne bilo je zakon,dobila sam hrpu ljepih poklona i šaljem pusu siva koji su bili na ročkasu i koji znaju da je bilo još bolje nego kaj sam ja prepričala ja vam sutra moram na Mrežnicu pa mi se neda sve u detalje ić a i umorna sam još ću ja malo bit na kompu pa idem spavat jer sam od današnjeg dana jako,jako umorna,shvaća te me,je da?Naravno,lol.Ajde svima velika pusa,a posebna i velika pusa mojoj naj frendici Danieli i njezinoj sestrični koje nisu mogle prespavat kod mene jer rano ujutro idem na Mrežnicu,nadam se da me razumiju i da se ne ljute posebna velka pusa za njihkisskisskiss...Ciao...



| cOmmEnTiRaJ (0) | pRiNtAj | |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.