najbolji sam

ewo i mene

nakon dugggoooo vremena evo ja našo vrjeme da napišem nekaj! nisam stigao pisati imao sam previse posla oko odmaranja, putovanja i trošenja novaca na male razne gluposti. zao mi je. evo nocas putujem u dubaii sa privatnim avionom, neki frend od tetka mog nam ga je posudio. jedva cekam. nakon toga idem u chichago jer me moja stara frendica whitney houston zvala da dođem malo do nje, nakon toga idem na kubu 7 dana onda sam još 14dana na kajmanskom otočju i za kraj ljeta idem na karibe kod frendice i rekla mi je da ce me probat upoznat s rihianom onom nekom rnb pjevačicom. zao mi je vjerovatno necu imat vremena pisat svoje dozivljaje pa vi jadnici slobodno uzivajte na usranom kopnu. hahaha kaj cu vam ja kad ste jadni!! haha ... caooosss ljudi!!

02.07.2006. u 00:01 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

moj prvi blogček...jojček..kaj da vam kazem..bogat sam, ZGODAN, sve imam i sve mogu i imam hrpu love, i još jednu veeeelikku hrpu...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr