najbolji sam

opet u beč

eto bio sam u subotu sa starcima i frendicom opet u beču išli smo na tradicionalni bečki bal koji se odrzava svake godine. uglavnom bilo je taaak puno poznatih kao paris hilton, halley berry, klinton sa zenom, mel gibson, naomi i ostali.. bilo je super ali jos bolje kaj se moglo samo sa ulaznicama uci tamo jer da su mi dosli neki klosari odmah bi otiso i ti siromasi bi pokvarila ugođaj mada je bilo na otvorenom nebi se razluftao miris njihovih jeftinih parfema. u povratku smo otisli u treviso u italiju u glavni ducan benetona i tam sam se nakupovao.. kupio sam si oko 20 majci i dvoje hlača. bas je jeftino tam.. sve ukupno sam platio 1050 € negdje da i jos sam otisao u replay tu u zagrebu i kupio si neke nove riplejke za 1200 kuna. tak da sam si potrosio ovotjedni đeparac ali nema veze. sljedecu nedjelju za 7 dana mi bratic ima krizmu. mislili smo mu narucit play station 3 iz japana ali kaze stari da bi dugo trebalo da stigne u hr. pa cemo mu vjerojatno kupit novo peugeotov skuter spitfighter3 gti. oko 25000 kuna. jebiga ali bar nece imat bolji motor od mojeg duccatia hehehe.... pazite ovo e... ja u petak sa dva frenda u bircu sjedimo u kwartu onak i neke dvije starije cure pored nas i stalno me gledaju. i nis ja se ne obazirem, i one bas odlaze i priđe mi jedna ali faaakat je zgooodna bas je lijepa cura, i pita dal se mozemo uoznat. ja ju pogledam odmjerim onak...lijepo je obučena sve sminke onak malo jer je bas lijepa i ima dobar mobitel to je vazno, ali na nogama neke cipele bez marke neke onak zgodne al se vidi da su jeftine... i meni pozli e!! ja joj velim ..cuj ovaj... nisam znao kaj da joj velim.. i počnem se smijat cipelama jer su fakat jadne neke i kazem ja frendovima onak glasno pogledajte joj šuze!! i likovi počnu pišat od smijeha ja isto umirem od smijeha a cura se zacrveni cijeli kafic ju je gledo i onak se pokupi sam kaj nije počela plakat hahahahahahahahahaahhahahahahahahahahaahhaahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahah necu vam vise o tom pričat jer cu umrijet od smijeha..ajte bok idem ja van...

21.05.2006. u 21:47 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

moj prvi blogček...jojček..kaj da vam kazem..bogat sam, ZGODAN, sve imam i sve mogu i imam hrpu love, i još jednu veeeelikku hrpu...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr