body Love hurts,boys lie,friends cry,people die,parents yell..You always try.You're never good enough and you don't know why... - Living in a Fantasy - Blog.hr body

Love hurts,boys lie,friends cry,people die,parents yell..You always try.You're never good enough and you don't know why...

Efo mene opet...Helou svima...Ovaj post bu opet bil dugačak.Kad sam već počela s dugačkim postovima,tak ću i nastavit...Bar se nadam smijeh Pa evo..od kad nisam pisala...um...od subote!Uf puno se tog događalo...pa da počnem...

Image Hosted by ImageShack.us


Nedjelja- ko i inače,ujutro smo bili na misi.Naravno bilo je puno provala i samo smo se cerili...Popodne sam bila doma...trebala sam ić van al sam morala "učit" kemiju...da zicer.
Ponedjeljak- niš posebno.Počela škola,ujutro sam se jedva probudila,kasnila se nać s curama ko i inače.Fkt sorry.Al ne kasnim punozubo...pod satom razrednika sam igrala igricu na mobu tak da sam nekak ubila vrijeme.A poslije sam se pod drugim satovima dosađivala...Uglavnom...Navečer sam išla na engleskibang,ono skoro zaspala.Kad bi me profa nekaj pitala ja bi samo rekla: ha?Mislim full mi se spavalo,nisam si mogla pomoć.I onda kad sam došla sam još ponavljala kemiju,pa mi je više bilo dosta i otišla sam u krpe i odmah zaspala.
Utorak- prvi sat pisali kemiju!Aaaaa...a test je bio kolko tolko ok....nadam se nekoj trojkici yes..mislim...mogla sam i bolje napisat test al kaj ćeš...kaj je tu je.Kasnije je bilo sve reklativno ouke.Valjda...ne sjećam se baš.ludI da navečer sam bila vani i bilo je super.
Srijeda-prelagani dan.Sve lagani sati.Pobrala sam 5 iz lik,vj i zem.Weee smijehA mislim svi legani predmati al opet to je ocjena.A kad sam došla doma.Cijeli dan štrebaj biologiju,baaah!
Četvrtak- sve super,osim kaj smo zadnji sat pisali bilologiju.Mislim nije bilo tak strašno jer skoro polovica testa je bilo točno/netočno.A ostalo pitanja i nadopunjavanja...Mislim test je lagan al se lako možeš zaje***.A sad ćemo vidit kakav bu bio rezultat...
Petak- aaaa!Najbolji dan!Sve je bilo super,naravno dosadno jer sam jedva čekala da zvoni za zadnji sat i da izađem iz škole!Zadnji sat smo trebali imat povijest i trebala je cijeli sat rešetat.Al nije bilo profe tak da smo mogli doma!!Jej!deadDa...u 4 smo imali župni,Jona je zezala Mirkeca.A loodi on uvjek neš novo s njim.Trebali smo poslije ić van al je vrijeme bilo tak žblj a i nije mi se dalo.I onda me negdje u deset navečer puklo da odem van,ali opet nije mi se dalo...strašno...al zato sam nekih 4-5 sati bila na msnu.I onda sam se u 11 navečer sjetila da imam sutra u 9 ispit iz engleskog.Btw fala Sandro kaj si me podsjetio....
Subota- tj. danas.Znači probudila sam se u 7 i 15 i spremila se za engleski i u pol 9 krenula.Test je trajao tri sata,to je bilo neki probni test za neke međunarodne ispite...Kaj ja znam...Samo kaj je full dugo trajao.A kaj ćeš.I evo.Danas smo bili neš malo vani od 4-6 pa smo otišli doma spremit se za klizanje i u pol 7 smo se opet našli u Pruđu.Na klizanju je bilo super i smiješno...Kak su ljudi padali...ne mi nego neki drugi....da,da...Deči su naravno malo podjebavali al se može.I uspijela sam si popit nescaffe od čokolade,jej.sretan...A Janchi sam drpila šlag od njene vruće čokolade.Huhu...Oko pol deset smo došli u Pruđe.Ja i Koša smo se utrkivale do pekare sam kaj smo svako malo legle na klupicu..I tak...ja u 10 i 15 došla doma,i sad sam na msnu...a sutra opet rano dizanje zbog mise.Ma daj se ubi.namcor
Što se tiče mojih problema nema riješili su se.Bar se nadam.Ali opet su došli novi,al fala Bogu puno manji.Bezveze...eek
A što se tiče vas,nekih,koji ste ubedirani.Nemojte bit.Sam je jedan život i nemojte ga provest plačući i zabrinjavajući se problemima.Mislim sve je to dio života.Al ono,probajte bit optimistični i nasmijani kolko možete.Ja sam probala i za sad mi ide...Ajde da ja tu više ne pametujem.Odoh ja.
Pussham i pozdravljam sve ljudofe wavemahwave

10.11.2007. | 23:00 | | 16 | Komentiraj | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Counters
Free Counters


Image Hosted by ImageShack.us
Snoopy


I miss you a little
a little too much
a little too often,
a little too hard
no matter what
no matter when
Im here to assure you a place in my heart...



Image Hosted by ImageShack.us

Nesh o meni...
#zovem se Rebecca
#rođena sam 31.12.1993.
#po horoskopu jarac
#živim u Novom Zagrebu
#idem u OŠ Pruđe
#u 8.c....
#češće optimist neg pesemist
#vesela sam osoba...
#pokušavam uživat u životu kolko mogu..
#imam bolji život neg kaj sam zaslužila
#dečka kojeg previše volim i nemrem bez njega
#prejebenu obitelj...
#spaljene i super frendove...
#nemrem bez muzike i msn-a...to obožavam
#volim pomagat ljudofima
#obožavam ljenčarit i ne radit nish
#često zujim
#znatiželjna sam...
#volim iznenađenja,naravno ugodna iznenađenja XD...
#slušam sve i svašta osim cajki...neću nabrajat jer ima dost toga...

Vojim:
#dečka
#obitelj
#frendove
#ofce =)
#zelenu boju...
#ferrero rocher
#svoj mob
#Kućanice i Uvod u anatomiju
#Tree Hill
#muziku
#svoj mp3
#zippo upaljače
#starke!-nemrem bez njih
#spavat
#praznike
#ljeto
#poklone
#istinu i poštovanje
#sreću
#ić van,zajebavat se...



Ne vojim:
#laganje
#prevaru
#dvolične osobe
#sve kaj ima veze sa školom
#kad mi prigovaraju...
#pinki boju
#rano se budit
#kad dobim lošu ocjenu
#kad je neko u bedu
#kad je žblj vrijeme...
#svađat se
#zimu,hladnoću...


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ofca...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To je slikano sa Vidove Gore...
Lijep pogled na Bol....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....moj mačak.....
Da....smijeh



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Spidach



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Fpajkacha







Credits

dizajn : patka dizajn
picture: catpuff-noir
base code: sugarmeemee