space where I can breathe

29.07.2005., petak

YEAH!?!!Cool Heart

Boating 2Sutra idem na more, e jedva čekam da se bacim u vodicu i otplivam si koji kilometarčićSnorkel
Sunčat ću se ko debil, al naravno pazit ću da ne idem baš na sunce od 12-16 "jer je tada najjače sunce". Naravno da ne želim da mi se dogodi kao prije mjesec dana, kada sam ja fino otišla na plažicu u 12h i bila do 14h, po najvećem suncu. Ja sam bila crvena,užas, a što je bilo najbolje, pocrvenio mi je samo prednji dio tijela a iza sam bila bijela. Možete si mislit kako je to izgledalo.Sunburn da upravo tako, još sam dobila i sunčanicu i pala sam u nesvijest, al nisam išla kod doktora nego su me starci mazali sa vrhnjem (kao to je trebalo pomoći, ali afcors NIJE!). No, dobro sve je to za ljude, valjda sam i ja izvukla neku pouku iz toga, toplo se nadam... no, nisam baš presigurna u to. E, čula sam se danas sa ex-sadašnjim dragim, samo sam mu javila da sutra krećem na more i da ne znam kad ću se vratiti te da se moramo vidjeti, porazgovarati, no htjela sam prekinuti s njim, Itali čini se da on to nije tako shvatio...A-ha!hm, nisam bila dovoljno jasna valjda,Hmm 2 a šta ćeš kad nisam imala srca reći mu prek poruke...valjda sam dobro postupila...Bouncing Hearts

- 01:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...nešto što mene zanima i što želim nekome reći i negdje zapisati...
kolko vas tu doslo meni

Free Web Counter
Free Web Counter

Divine Music