PRICE SA MODNIH PISTA

četvrtak, 17.08.2006.

EVO ME NA ODMORU

evo upravo se izlezavam kod bake u Međimurju na maloj bijeloj sofi i cekam kad ce vec jednom poceti te skolske tajne...
toliko je vruće vani da mi se led u frapeu topi pa sam zbrisala u sobu i ukljucila klimu...
sad malo šmrcam i otvaram drugu kutiju maramica, ali sta ces.
jede mi se cokolada...hocu jedan twix!
zalosno je to sto se ubrzo fotkam za Lisu pa nesmijem zanemariti prehranu...
u proteklih nekoliko dana sam na polu-slanoj kuhanoj brokuli, mrkvi i juhi od tog istog.
danas sam popila voćni frape od jagode, dok obično moram piti iskljucivo od mrkve.
jede mi se i kruh...i to onaj tzv bakin iz kalupa
uskoro cu da izgledam kao zombi, dobro sam pocela.
u zadnjih sam mjesec dana znatno izgubila na tezini...-6kg
koliko god to vama zvucalo malo, na meni se to itekako vidi sto i nije lose ako zbilja zelim do Milana trckarat po pisti s chanelovim šeširićima na glavi ili glomaznim crnim policeovim naocalama koje prekrivaju dobar dio moga lica od svoje silne velicine...hehe, taj bi me osjecaj totalno ispunio.
prekinula sam s sebastijenom. Udaljila se od krese...
oboma sam im rekla da mi treba vremena za sebe i da nemam vremena za njih...
imam takav posao i trebaju se s time pomiriti
ja nemogu imati vezu...ako mi ikada zafali maženje...izići ću van i...i ponasati se ko kakva teenagerica
nisam ja za nikakve veze...zasad nista.
trcim ja sad po prokulice i bacam se pred TV :)

- 14:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #