PRICE SA MODNIH PISTA

subota, 29.07.2006.

ZAHVALE

PUNO PUNO PUNO PUNO hvala mojoj Big Bitch koja je napisala :

uf... malo nezgodno, ali vidim da tebi nije žao, pa onda- bravo curo! sviđa mi se ovo što si napisala... :) drž' se... do tipkanja...=) (big bitch 20.07.2006. 17:47)

i jedna primjedba (malo razocaranje) na ono sto mi je Hiltonica napisala......
nebih o tome... pogledajte sami...
samo, nije mi drago sto neki od vas imaju takvo misljenje o meni....

istina, ja sam samo jedna obicna, glupa, plava, razmazena cura bez fakulteta kojoj je jedina nada njen izgled a ne pamet kao vama... ali to neznaci da ja nisam toga svijesna i da sve to radim samo zato sto sam si sva savrsena... to znaci da ja imam pravo na pogreske kao i svi normalni ljudi. hvala ostatku

- 19:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #