PRICE SA MODNIH PISTA

četvrtak, 20.07.2006.

MOJA pulska ljubav......cerek

..oooh... sinoć sam bila na jednom super cool tulumu di su bile neke meni poznate manekenke...i bio je jedan taaako privlacan barmen!!!
ajmeee........ja....ja glavu gubiim....
PA JA SAM PREVARILA KRASU I SEBASTIJANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
STO JE TO SAMNOM???!!!!
On se zove GorancerekZOVE SE GORAN!!!
i...i predivan je.
malo sam popila i zapocela flert-on jeto s odusevljenjem prihvatio i...
i... i ubrzo smo zavrsili u mome hotelu...u mome krevetuzijev
bio je ... taaako njezan. da, spavala sam s Goranom.
bilo je to oko 1 sat poslije ponoci, kad mu je i zavrslio radno vrijeme.
nakon toga, oboje smo pripalili cigarete...
rekla sam mu DRAGI BIO SI ČAROBAN!cerek
bilo je zbilja carobno...cerek

cerekcerekcerek

* * *

- 16:09 - Komentari (12) - Isprintaj - #