PRICE SA MODNIH PISTA

četvrtak, 20.07.2006.

neke MOJE stvarcice...

Image Hosted by ImageShack.us

eto to je taj preslatki badic, za pulu sam se opskrbila s cak 3 nova badica :) i, naravno, sva tri su ruzicastaaaa...
ovaj cuvam za jednu posebnu prigodu ovdje u puli!
uskoro je jedan beach party...
imam i predivan crni versaceov pareo koji ce istaknuti moju preplanulost-
Image Hosted by ImageShack.us

ali, naravno, nebi ja bila livija da nemam jedan rezervni pareo ruzicaste boje!!!
ne mogu ja bez svoje roze...cerek
Image Hosted by ImageShack.us

i konacno da si i ja uzmem neku uspomenu na pulu...
pocastila sam se novim guccijevim sandalicama...
sada su takve u trendu...
u slicnima sam se nedavno fotkala...pogledajte sami ;)
Image Hosted by ImageShack.us


PISEMO SE USKORO :)

- 02:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #