...Brighter than a thousand suns.... - The memory remains.... - Blog.hr
Welcome;
Hi!Dobrodosli na moj blog,navigacija je iznad boxa!

My Words;

nedjelja, 20.05.2007.

...Brighter than a thousand suns....

Image Hosted by ImageShack.us

Deep inside of me - I know there's got to be
A different kind of truth - that sets the spirit free
If I don't wanna know - what's written inside me
How could I see anything - how could I be anything?

Restless minds have searched - long before
The truth will be the same - for evermore
The mightiness of trees - that you can feel
Can give you all you need - just listen still

Here is love and there is pain
It's all around, it's all the same
There's nothing new that I could tell to you...

Eto vam napokon novi post nakon toliko zalbi(posebno radi Zeze i njenih usmenih prigovora na moje nepisanje)...tek toliko da znate da sam ziva i zdrava i sretna i da ipak nisam zaboravila da ovaj blog jos uvijek postoji i na vas koji ovo citate...potrudit cu se napisati neki duzi post jos tijekom ovog mjeseca...velika pusa svima...

- 15:57 - Komentari (61) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

PROFILE;

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga i mene...

Blog jedne obične cure s neobičnim razmišljanjima i pogledima na svijet....
za sve koje poznajem i koji imaju volje čitati moje razbacane misli na svom
monitoru....Ne očekujte postove o školi i prepričavanje izlazaka....
Ostalo ćete sami vidjeti s vremenom.... pusa

ICQ : 399 992 104
E-mail : rainmakerica_ri@net.hr

About me.....
Nema se tu puno toga za reći,ne volim pričati o sebi pa ću napisati samo najbitnije....

Rođena sam 29.05.1990.godine,slušam metal ( Metallica,Sonata Arctica,Apocalyptica,
Hammerfall,Helloween,Iron Maiden,Pantera,COB,Blind Guardian, Iced Earth itd.,nema smisla
da sve nabrajam jer ima toga stvarno puno) i tu vrstu glazbe obožavam,ovisna sam o tome!!

Uz glazbu obožavam životinje i to posebno kukce i pauke te reptile!

Obožavam crnu boju....to je očito čim me se malo bolje upozna!!

Idem u drugi razred jedne srednje škole i imam odlične prijatelje koje sada neću nabrajati jer nema smisla da ih pola zaboravim,uglavnom su to svi ljudi koji ovo čitaju....

A - AUTI - volim crne aute i imam u glavi točnu sliku kako ce izgledati moj auto jednog dana
B - BLIZANAC - moj horoskopski znak,iako ne vjerujem u horoskop,ponekad ga je zabavno pročitati
C - CRNO - stil i način života za koji svatko ima svoje tumačenje iako nažalost,postoje mnoge predrasude
D - DJECA - obožavam djecu,pogotovo tu mislim na bebe
E - ENERGIJA - toga mi nikad ne fali
F - FOTOGRAFIJE - imam ih hrpu jer na taj način uvijek sa sobom imam uspomenu na meni drage ljude
G - GITARA - jedini instrument koji sam željela naučiti svirati kao mala
H - HUMOR - obožavam crni humor i morbidne viceve
I - IZLASCI - daju smisao životu,radi toga živim preko tjedna i uz to mogu povezati mnoga mjesta (Palach,Rock...)
J - JAGODE - obožavala sam ih kao mala
K - KOMP - povezuje me s ostatkom svijeta i ljudima koje volim(u tu kategoriju spada i moj mobitel)
L - LAŽI - to me može najviše povrijediti u životu
LJ - LJUBAV - tu mislim na nekog i na nešto što me upotpunjuje i bez čega dani ponekad ne bi imali smisla
M - METAL- "moja ovisnost" koja opušta i smiruje bolje od ičega
N - NAKIT - moja opsesija,nešto bez čega ne izlazim iz kuće i nešto čega mi nikad nije dosta
O - OBITELJ - nešto bez čega ne bi mogla živjeti,samo za njih sam 100% sigurna da ce uvijek biti uz mene
P - PSHG - nužno zlo,ali i mjesto gdje sam upoznala ljude bez kojih više ne mogu živjeti
R - REPTILI - najzanimljivije žvotinje i moji nesuđeni kućni ljubimci
S - STRPLJENJE - nešto čega nemam u prevelikim količinama
Š - ŠUM MORA - zvuk koji budi sjećanja
T - TUGA - nezaobilazni dio života koji ostaje kada sve bitno nestane
U - USPOMENE - ponekad ostaju ono zadnje što nas održava na životu i daje nam snage za dalje
V - VOZAČKA DOZVOLA - odbrojavam dane do dana kad ću napokon moći voziti
Z - ZAMET - dio mog najdražeg grada i mjesto koje me povezuje sa trenucima djetinstva
Ž - ŽIVOT - nešto čiji smisao nikad neću otkriti do kraja

Toliko o meni