Šareni box-ić

Glitter Words


Marijanchy i ja...rofl

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Moja mala abeceda
A-alkohol...joj,joj...rofl
B-bicikl...obožavam ga
C-cedevita...pijem je na litre party
D-dinamo...svetinja zubo
E-eek
F-filmovi...gledam ih stalno nut
G-glazba...da je nema bilo bi dosadno pjeva
H-hrvatska ale ale ale hrvatska
I-istočno...ne ne
J-eek
K-kladionica greedy
Lj-ljubav...ahhh....cerek
M-mmmMartina moje ime cool
N-nnnnNikica cerek
O-eek
P-Pirovac...grad u kojem ljetujem naughty
R-rukomet,sport kojim se bavim
S-sssssssladoled fino
T-Teeeeea moja Teca rofl
Š-škola..jooooj puknucu
U-uuuuuuu i tebi
V-vlak..Marijana se stalno vozika rofl
Z-zaboravila sam...često se čuje od mene nut
Ž-živi život zujo

Tonče...pjeva
Buduća cajkašica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Larchy smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

O mom blogichu i meni

ime bloga sve govori

Zovem se...Martina rofl
Na svijet došla...02.12.1992 u Zagrebu zubo
Idem u...Hotelijersko-turističku školu dead
Volim...jednu davno izgubljenu osobu,ali ona je sad opet tucerek
Ne volim...umišljene i bahate ljude puknucu
Bavim se...rukometom belj
Da se ne zovem Martina zvala bi se...Tena rofl
Ljudi o meni misle da sam...Dominantna,duhovita i looda rofl
Slušam...sve samo cajke nezubo
Moja neostvarena želja...obići cijeli svijetcool
Za deset godina vidim se...ufff...ko to zna
Moto...*Živi za ljubav* cerek

Ja...lol...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet ja...lol...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marijančy i ja...
Image Hosted by ImageShack.us


Lara i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frkica i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marijana...
Moja lucky star...smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marijana,Mimach,Dea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

users online

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]



Linkovi

Blog.hr
Blog servis

tOnKiCa
mArIjAnA
IdIcA





Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Alicia Keys - No One lyrics

nedjelja, 25.05.2008.

A KAD MI DOĐEŠ TI I OSMIJEH VRATIŠ MI...SVA PATNJA I BOL ŽIVOTA MOG ĆE PROČ...

Ojla piplsi.Evo i mene nakon dugo vremena i mnogo se toga promijenilo...
Neznam od kud da počnem,toliko je toga...
Nekako moram,pa ću krenuti...
Odmah na početku,reći ću tj napisati ono što me srozalo,dotuklo,uništilo,pokopalo ili kako god več...
Nikica i ja sada smo samo...prošlost...
Trenutno se desilo nešto što nitko nemože objasniti,pa čak i ja iako sam u sve upučena,ali to je toliko zbunjujuče i neooobjašnjivo da...isssse eek.
Neznam ni zašto smo prekinuli ni kako...tj znam ali razlog neču spominjati nije dostojan pa čak ni ovog šugavog bloga.
Ako je tako kako sam čula,a je,jer sam dobila potvrdnu informaciju sa njegove strane tj ne izravno od njega,ali od njegovog društva....
Samo se pitam jesam li ja stvarno to zaslužila...
U ovim teeeškim i depresivnim trenucima želim reči VELIKO HVALA:IVANI,IDI,MARIJANI,LARI,TEI,DEI,NINI...
Tolika su mi podrška i prave prijateljice da ni sama nemogu vjerovati.Kada
mi je bilo najteže tj sada kada mi je najteže...one su tu...CURE HVAAALA VAM !!!!
No neču više o njemu...cry
Teško je o tome čak i pisati.
Da krenem sa drugim,vedrijim i veselijim stvarima...
Evo,več par vikenda sam s curama mojim malo vani i tak...ugl,supač nam je...
Škola...jooooooj...noheadbangmadpuknucueek
Bili smo u tuheljskim toplicama...bilo je faaaakat luuudo...naughty
Tak samo se iskupale,ccccccc...
Bazeni vani,a onoooo tooopli,vrući skoro,ma mrakača...
Baš nam je trebao takav neki izlet.
Joooj koji lom neki dan na kavi isssse...Sjedimo u Twistu..Ida,ja,Kristinka,Ivana i Marijana...i pričamo neš...Marijana zuji i u jednom trenutku,ko iz vedra neba bubne...."JA BI BEBUUUUU "
Isssse...mi smo se lomilie...Ida se bacala po stolici,ja zamalo da se kavom nisam zadavila...bang...
I tak...zujimo...
Ugl...Držim se koliko mogu...
Sada idem malo vanka da se ispušem od silnog tereta koji se nakupio negdje u meni...
Pusa...budite mi dobri,lijepi i pametni...volja vas vaša tužna Martinka....cryrolleyeswave



| Aj kOmEnTiRaJ! (3) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.