Šareni box-ić

Glitter Words


Marijanchy i ja...rofl

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Moja mala abeceda
A-alkohol...joj,joj...rofl
B-bicikl...obožavam ga
C-cedevita...pijem je na litre party
D-dinamo...svetinja zubo
E-eek
F-filmovi...gledam ih stalno nut
G-glazba...da je nema bilo bi dosadno pjeva
H-hrvatska ale ale ale hrvatska
I-istočno...ne ne
J-eek
K-kladionica greedy
Lj-ljubav...ahhh....cerek
M-mmmMartina moje ime cool
N-nnnnNikica cerek
O-eek
P-Pirovac...grad u kojem ljetujem naughty
R-rukomet,sport kojim se bavim
S-sssssssladoled fino
T-Teeeeea moja Teca rofl
Š-škola..jooooj puknucu
U-uuuuuuu i tebi
V-vlak..Marijana se stalno vozika rofl
Z-zaboravila sam...često se čuje od mene nut
Ž-živi život zujo

Tonče...pjeva
Buduća cajkašica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Larchy smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

O mom blogichu i meni

ime bloga sve govori

Zovem se...Martina rofl
Na svijet došla...02.12.1992 u Zagrebu zubo
Idem u...Hotelijersko-turističku školu dead
Volim...jednu davno izgubljenu osobu,ali ona je sad opet tucerek
Ne volim...umišljene i bahate ljude puknucu
Bavim se...rukometom belj
Da se ne zovem Martina zvala bi se...Tena rofl
Ljudi o meni misle da sam...Dominantna,duhovita i looda rofl
Slušam...sve samo cajke nezubo
Moja neostvarena želja...obići cijeli svijetcool
Za deset godina vidim se...ufff...ko to zna
Moto...*Živi za ljubav* cerek

Ja...lol...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet ja...lol...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marijančy i ja...
Image Hosted by ImageShack.us


Lara i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frkica i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marijana...
Moja lucky star...smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marijana,Mimach,Dea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

users online

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]



Linkovi

Blog.hr
Blog servis

tOnKiCa
mArIjAnA
IdIcA





Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Alicia Keys - No One lyrics

četvrtak, 28.02.2008.

DAME I GOSPODO,NAKON DUGO VREMENA,PONOVO SA VAMA...MAARTINAAA! =))

He he he...koji loodi naslov.Da,da,da...nije me dugo bilo,ali eo me,tu sam.
Sevka me nagovorila na nofi postek.I eo...pišem ja.
Puuuno se toga dogodilo od kada sam vam zadnji put pisala.
Love life...isto kao i prijecerek.Nikica...hehe...mišek moj...
Škola...uuu bio je roditeljski neki dan..uuuuu...Martinče je u kazni tj. više nije u kazni...belj...U školi su svakodnevne smijalice.Cure sam neki dan taaako nasmijala.Nina je plakala od smijeha,Seve isto,a Marijana se valjala....rofl
Neču vam pričati šta sam mi pričala...Nije za normalne.HhAhaHha...
Nina je to ispričala svojoj mami,a bile su se vozile u autu.Ninina mama se smijala,pa je skoro sudar imala....rofl
Da se pohvaaalim...Seve i ja nismo več dooobrih 2 tjedna izletile iz razreda...hahaha...bravo mii !!!!naughty....
Ocijene su ok...samo maaatemaaaatikaaaa šteka burninmadheadbangmadpuknucu.....
Al dobro....iskamčiti ćemo...neku dvojkicu...hahahaha.....zubocool
...pa kako se baš i ne sječam ovih predhodnih tjedana,započeti ću sa ovim tjednom...Moram napomenuti da smo se Seve,Nina,Marijana i ja....zarazile DORINA JAFA ČOKOLADOM....issssse kako to žderemo.....ko luuude..svaki dan po dvije smažemo...njami
Pito me povijest neki daan..knjigu nisam otvorila.I sad on otvori,onak na prepad...i otvara,i otvara...i niko niš nezna,svi sulje dobili,i otvori.....MARTINA....issssse,ja gootova,al ajde...ustanem se ja...mislim si iskamčit neku dvojku...kad ono odgovaram ja.....uuuu znala bome....3 i 3 dobila,dao bi mi 4 i 3,al mu nisam dobro objasnila faking PAAAAKTU CONVENTUUU !burninmad...al jebiga,kaj je tu je..3 i 3,a knjigu nisam otvorila....zubo
I tak....issse dobivamo uniforme za praksu...onak Dinamo plava boja i bijela šulja.Suknjica,prsluk i šulja.Boja za trensparent neki jebački,a ne za uniformu za praksu bang...al ajde,dobro...preživijet ćemo.
Pitala me i prehranu neki dan.....issse 3 i 4 sam dobila...ooodlično...inače ssssvii,ama baš svi kod te profke 1 do 2 dobivaju...kad je rekla...."MARTINA,NEVOLJO JEDNA....UČILA SI !3 I 4,MOŽE? !"
Maaa kaj nebi moogloooo....ssss zubo
Pitala me i talijanski.....4 hehehe....bjavooo jaaa !
Uhhh...neda mi se o školi....

Odo piplsi.....do sljedečeg posteka.....
Pusaaa...budite mi dobri,lijepi i pametni....! wave



| Aj kOmEnTiRaJ! (30) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.