Šareni box-ić

Glitter Words


Marijanchy i ja...rofl

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Moja mala abeceda
A-alkohol...joj,joj...rofl
B-bicikl...obožavam ga
C-cedevita...pijem je na litre party
D-dinamo...svetinja zubo
E-eek
F-filmovi...gledam ih stalno nut
G-glazba...da je nema bilo bi dosadno pjeva
H-hrvatska ale ale ale hrvatska
I-istočno...ne ne
J-eek
K-kladionica greedy
Lj-ljubav...ahhh....cerek
M-mmmMartina moje ime cool
N-nnnnNikica cerek
O-eek
P-Pirovac...grad u kojem ljetujem naughty
R-rukomet,sport kojim se bavim
S-sssssssladoled fino
T-Teeeeea moja Teca rofl
Š-škola..jooooj puknucu
U-uuuuuuu i tebi
V-vlak..Marijana se stalno vozika rofl
Z-zaboravila sam...često se čuje od mene nut
Ž-živi život zujo

Tonče...pjeva
Buduća cajkašica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Larchy smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

O mom blogichu i meni

ime bloga sve govori

Zovem se...Martina rofl
Na svijet došla...02.12.1992 u Zagrebu zubo
Idem u...Hotelijersko-turističku školu dead
Volim...jednu davno izgubljenu osobu,ali ona je sad opet tucerek
Ne volim...umišljene i bahate ljude puknucu
Bavim se...rukometom belj
Da se ne zovem Martina zvala bi se...Tena rofl
Ljudi o meni misle da sam...Dominantna,duhovita i looda rofl
Slušam...sve samo cajke nezubo
Moja neostvarena želja...obići cijeli svijetcool
Za deset godina vidim se...ufff...ko to zna
Moto...*Živi za ljubav* cerek

Ja...lol...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet ja...lol...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marijančy i ja...
Image Hosted by ImageShack.us


Lara i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frkica i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marijana...
Moja lucky star...smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marijana,Mimach,Dea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

users online

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]



Linkovi

Blog.hr
Blog servis

tOnKiCa
mArIjAnA
IdIcA





Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Alicia Keys - No One lyrics

nedjelja, 06.01.2008.

MARIJANA,SRETAN TI ROOOĐENDAN !

Oj pipls...
Evo i mene...
Pa da krenem...joooj,od kuda...eek
Jučer sam imala instrukcije u 14.oo do 16.oo,pa me oko pola 5 stari vozio kod Marijane u Ssssoblinec.Bile smo kod nje domeka,pa smo prošetale cjelim Ssssoblincem..pa smo opet došle kod nje domeka,tam smo čekale Jelenu i Štefy.One su došle pa nas je Marijanin stari furao u Sesvete.Tam smo bile u San antoniu...tam je fakat zika preeeglasna,nemreš uopče pričati,možeš samo plesati i cugati party..he he.Bilo bi mrvicu isprazno da nije došao moooj dragi...cerek...ajoooj mišek moj...Oko 23.oo stari je došao po mene...Onda sam došla domeka i čula se sa Severinom...
bila sam i malo na msn u...i tak....
Danas sam ooopet imala instrukcuje lud...
poslje toga sam išla u kino sa dragim...cerekcerek...
bilo jeeeeee................naughty supach.
Joooj,ta ljubav je bash lijepa....
Sve u svemu,ja uživam...i happy sam...

MORAM MARIJANI ČESTITATI ROĐENDAN...(o8.o1)
PA DRAGA MOJA...SRETAN TI JOĐENDAN...PUNO SVEGA LIJEPOGA...
JOJI TE TINCHE TVOJA...



Budite mi dobri,lijepi i pametni...jojim vas...wave



| Aj kOmEnTiRaJ! (10) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.