Šareni box-ić

Glitter Words


Marijanchy i ja...rofl

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Moja mala abeceda
A-alkohol...joj,joj...rofl
B-bicikl...obožavam ga
C-cedevita...pijem je na litre party
D-dinamo...svetinja zubo
E-eek
F-filmovi...gledam ih stalno nut
G-glazba...da je nema bilo bi dosadno pjeva
H-hrvatska ale ale ale hrvatska
I-istočno...ne ne
J-eek
K-kladionica greedy
Lj-ljubav...ahhh....cerek
M-mmmMartina moje ime cool
N-nnnnNikica cerek
O-eek
P-Pirovac...grad u kojem ljetujem naughty
R-rukomet,sport kojim se bavim
S-sssssssladoled fino
T-Teeeeea moja Teca rofl
Š-škola..jooooj puknucu
U-uuuuuuu i tebi
V-vlak..Marijana se stalno vozika rofl
Z-zaboravila sam...često se čuje od mene nut
Ž-živi život zujo

Tonče...pjeva
Buduća cajkašica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Larchy smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

O mom blogichu i meni

ime bloga sve govori

Zovem se...Martina rofl
Na svijet došla...02.12.1992 u Zagrebu zubo
Idem u...Hotelijersko-turističku školu dead
Volim...jednu davno izgubljenu osobu,ali ona je sad opet tucerek
Ne volim...umišljene i bahate ljude puknucu
Bavim se...rukometom belj
Da se ne zovem Martina zvala bi se...Tena rofl
Ljudi o meni misle da sam...Dominantna,duhovita i looda rofl
Slušam...sve samo cajke nezubo
Moja neostvarena želja...obići cijeli svijetcool
Za deset godina vidim se...ufff...ko to zna
Moto...*Živi za ljubav* cerek

Ja...lol...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet ja...lol...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marijančy i ja...
Image Hosted by ImageShack.us


Lara i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Frkica i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marijana...
Moja lucky star...smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marijana,Mimach,Dea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

users online

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]



Linkovi

Blog.hr
Blog servis

tOnKiCa
mArIjAnA
IdIcA





Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Alicia Keys - No One lyrics

subota, 29.12.2007.

AH..JA I KLIZANJE..LOOOM !

belj Novo postek pišem ja vama...
Bili smo na klizanju...koji loool.
Ali prije klizanja Marijana i ja bile smo na kavi sa mojim dragim i jednim njegovim frendom...koji lol...
Onda smo Marjančy i ja morale otići zato kaj nas je Tonče zvala jedno 203 puta da nas čeka i da požurimo.Na trgu smo se našle sa našom Teom...ajmeee kak smo je izgrlile,jadna nije mogla doč do zraka..zubo
Dali smo joj novi nadimak Tea *TECA* rofl
Teca nam je bila bolesna pa se nije mogla klizati i još k tome bila je umorna,radila je.Radi u nekom skladištu,ljepi deklaracije na sjajila i maskare.E pa draga Teca,sama si si kriva..Ti si rekla svojoj dragoj mamici da ti nađe neki poslić prek praznika...
..Čekale smo 20 min u redu za kartu i iznajmljivanje klizaljki...i kooonačno došle na red,a onda čekale za klizaljke.Marjana mi ih je zakopčavala zato kaj se ja nisam mogla sagnut od smjeha...Teca me nasmijavala...looomile smo se.A Marijana onak sva živčana...LOL !
Napokon smo došle na klizalište...i stanem ja onak na led..zamalo se potrgam...Teca i Marijana se trgaju od smijeha...Al ufurala sam se ja onda.Marijana je lovila nekog lika u bijeloj majci...a LOOOMA !...
Teca je rikavaaaala gledajuči nas dvije...
Poslje klizanja Teca je morala doma,a Marijana i ja smo otišle na slatkać...lol...Vani -2,ljudi svi zabundani a ona i ja jedemo sladoled...Misliiim onooo dddddd...
Jučer sam se vidla sa dragim...on mi je imao zkm...pa je bio umoran..a mišek moj...cerek
I tak...
Meni počinju instrukcije...uffff...lud

Uživajte piplsi moji...volim vaaas...!



| Aj kOmEnTiRaJ! (30) | pRiNtaJ! | # |

utorak, 25.12.2007.

JA SANJAM JEDAN BIJEL...BOŽIĆ...

Oj piplsi...evooo meee...zubo
Kao prvo...želim vam svima čestitati BOŽIĆ !
E,a sada ajmo mi na moje životne čari...LOL rofl !
U nedjelju sam se vidla sa svojim dragim...cerek
Bilo nam je baš fora,maalo je kasnio,pa me maaalo naljutio,ali kak da se ja ljutim na njega,nema šanse.Malo smo zujali tam kod strossa...baš je bilo lijepo...onak romantic...one klupice,snijeg...hehe...cerek...
Jadan se smrzo,zato kaj sam ja baš htijela biti vani,na snijegu...rolleyes
...Marijani sređujemo njegovog frenda...ona i on bi baš bili dobar par,onak fenssssi...btw i danas i jučer sam se čula sa mojom Marijančicom...lol...sada je sva u oblacima...u četvrtak idemo na klizanje...joooj,bit će loomova...Pogotova kad naša Tonče-ledena kraljica-obuče klizaljke,jel tak Tonče?LOL...rofl
Moram spomenuti i našu Teu koja nam se vratila iz zagorja...bila je kod tatice..a sada se guši u zagrebu kod mame,u francuskoj salati...LOL...
Da vi znate kak tea voli svoju mlađu sisteeericu...tolko ju volim da ju u pola sekunde 330 puta stera tam od kud je izašla...LOL...
I tak...
Ljudi,pa napokom imamo bijeli Božić...kak je to naaajs...sretan
Piplsi moji,uživajte mi u francuskoj,kolačima i ostalim papalicama....

Do novog posta.....Poozzek i kissica največa....cerek



| Aj kOmEnTiRaJ! (48) | pRiNtaJ! | # |

subota, 22.12.2007.

Alo ekipa !

Alo ekipa,eo me...
Paaa...od kuda da počnem?
Jučer je je bio zadnji dan školicee.Treali smo se nač sa raskom I Jurišom na trgu u pol 9,neki su mislili da u pol 10 (krivo su mislili)...
Lol...ja sam bila među krivomišljenicima...(kao i uvijek) rofl
Prikupili smo pare za...PAPINSKU MISIJU...oni pomažu gladnima i siromašnima u Africi...Tam smo došli,onda nam je neki čovec nekaj pričao,a onda nam je pokazao slike te jadne male dječice..i bila je slika di oni jedu neku kašu.Kao i uvijek Tea je imala neki svoj bedasti komentar...
TEA:"JOOJ,JEDU TU KAŠU KO NEKI PAJCEKI ! "
Prvo muk i tišina,a onda sviu pras u smijeh...koji rooofl.
Nakom toga išli smo do katedrale pogleat jaslice-koje još nisu gotove tj još nisu postavljene do kraja.Onda u školicu...Joooj,bilo je tužno pozdraviti se sa svima njima-falit će mi...iako ću neke viđati i preko praznika sretan.
Onda sam došla domeka,čula se sa svim mođučim-meni dragim piplsima-doro ne baš sa svima-nisam se ćula sa Tonkicom...tuzan
Al doro,ići ćemo na klizanje,jel tak Tonče?LOL,ludjakinjo jena....hehe
U 7 našla sam se sa.....cerek
Joooj,mišek moj....cerek
I tak...on je osto poslje još vani sa svojim boysima....
Pa me zvao u 1 (ujutro-lol),pa ja nega,pa on mene...non stop se čujemo...
To mi je drago...obožavam ga....
Sretan božić piplsi ! Vojim vas ! mah



| Aj kOmEnTiRaJ! (27) | pRiNtaJ! | # |

subota, 15.12.2007.

SVIRAJTE NEŠTO LJUBAVNO...JA SAM ZA PLES...

cerekEj piplsi...evo i mene.Nije me bilo malo duže.Puno se toga dogodilo,ali uglavnom sve pozitivne stvari...
On i ja smo prekinuli...Drago mi je zbog toga...
Ali desilo se nešto,što sam več dugo isčekivala,nešto čemu sam se nadala,
nešto za što sam Boga molila...
Neču puno pisati o tome,jer riječi nisu dovoljne...cerek
Nemogu opisati moju sreću...cerek

Nego...u školi je totaaalna zbrka,svi moraju ispravljat ocijene...
Frkica i ja moooramo ispravit matematiku...
Ovaj tjedan je bio lom.Svi su valjali neke bisere.

Prof.Juriša je dobila neku butelju vina...Tea na to baca komentar..."KAJ BUMO DANAS PILI,A?"

Pod ugostiteljstvom...Profesor:"CIPRIŠ !" Tea:"CIPRIŠ ILI ŠTA??"

Pod ugostiteljstvom...cure pičaju o afingeru (vješalici)...Dea:KAJ JE AFINGER?JEL PITA TO??"

Pod engleskim...Antonija i marije jedu keksiće...Prof:"GLE TI NJIH...PA ONE JEDU..."Marija:"OČETE VI??"

Pod matematikom...Tea:"PROFESORE,MASNA VAM JE KRAVATA!"

Ovo misu svi biseri,ovo su samo neki...Ima ih puno,tak da se ne sječam svih...Pozz svima...Volim vas...wave



| Aj kOmEnTiRaJ! (10) | pRiNtaJ! | # |

utorak, 04.12.2007.

LOODI POČETAK TJEDNA...

Evo me ljudofi...zujoUtorak je,škola u jutro,dizem se u pol 7 da bi se stigla spremit,treba mi sat vremena da se naliccckam...onda krećem u školicu.
Ponedjeljak je prošaooo...hmm...zabavno.Tea i ja zajebavale smo se da se tučemo,na što je naišla neka ženska i rekla nam "NEMOJTE CURE,NEMOJTE !"...valjale smo se od smijeha.Tea ima malih problemčića,ali Teaaaa...bit će sve ok thumbup.
Prof iz prehrane nas je pustila dva sata ranije doma,al mi nismo mogle doma,neg smo zzzzujale po gradu malo,a onda smo išle na tjelesni.Nisam ga mogla odradit zato kaj me boli rukica cry.Na utakmici sam ju shebala...al sam morala gledat kak ovi odrađuju...curke su delale špagicu LOL rofl.
Onda smo mogli ići domekaaa...ugl,ja sam cijeli dan doma visila na telefonu...zubo...
Danas je u škojici isto tak bilo zabavno...pisali smo etiku,bila sam sa curkama u shoppingu,pa u vinceku...
Jooj,na ugostiteljstvu smo jeli pršut i sir.Koji looooooooool....rofl
Moram spomenut TONKU u ovom posteku...novopečenu SHPIJICU.Kaj da vam velim?Tonka je looda curka,uvijek u nekim ljubavnim frkama,al ima one svoje osobice koje su uvijek uz nju i spremne su joj pomoći u bilo kakvoj situaciji.Jel tak Tonka?naughty
Danas su mi baš cure iz raz. rekle da suuper pjevam i da se sljedeče god prijavim na SHOWTIME.22.12 idem na jedno karaoke natjecanje..Samnom,kao podrška idu sve moje,meni drage OSOBICE (kako bi to TONKA rekla)...baš mi je drago.OSOBICE su mi jako drage i stvaaarno su uvijek bile uz mene (iako ih znam od 9 mj)...VOLIM VAS SVEE!Pozeek i pusa veeejika:TEI,MARIJANI,NINI,TONKI,IVANI,LARI I OSTALIMA !wave


Glitterfy.com - Glitter Graphics





| Aj kOmEnTiRaJ! (12) | pRiNtaJ! | # |

nedjelja, 02.12.2007.

NOFI POSTEK...

Joj ljudi moj...evo i mene.Kolko se stvari dogodilo ovaj tjeeedan.
Koju je Tea foru izvalila...profač iz matke je rekao da ko prvi ili drugi riješi zadatak dobi ocjenu neku dobru...Ella je izvalila "KO PRVI DREKA MRVI" na što je Tea dodala "KO DRUGI VAS POLJUBI !"Svi smo se počeli trgat od smijeha....rofl
U petak svi su se u razredu žalili da neš smrdi po ribi na što je Kika rekla "JOOJ,UBIT ĆU TATU SPREMO JE BAKALAR !"U razredu loooom.
4 sat nismo imali nikakvu zamjenu,pa smo imali pauzu.Išle smo do pan-peka,Marijana,Tea,Nina i ja.Kad smo se vratile u razred...Teo i Andrea su se posvađali.Andrea je rekla da su joj starci kupili jahtu od milijun i pol..na što ju je Teo tražio da mu da 17 kn,a ona mu nije dala...Onda ju je teo počeo zajebavat...da je kupila jahtu za milju i poool,a da mu nemre posudit 17 kn.Andrea je počela plaaakati....i tak...ugl...kaos.
Danas mi je rođendan...moram zahvaliti Nini,koja mi je točno u ponoć poslala tak ljepu porukicu..onda mi je Tea u ponoć i minutu isto sjatkičku pojukicu poslala...A svi ostali su mi danas čestitala.Hvala vam piplsi moji...Volim vas...nut



| Aj kOmEnTiRaJ! (10) | pRiNtaJ! | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.